// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

پرفروش ترین بازی‌ های دیجیتالی ماه سپتامبر 2018؛ صدر نشینی Destiny 2

گروه آماری سوپردیتا گزارش فروش بازی‌های دیجیتالی ماه سپتامبر 2018 را منتشر کرده است که در این راستا عملکرد مطلوب Destiny 2 به چشم می‌خورد.

موسسه آماری سوپر دیتا (SuperData) اطلاعاتی از پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی ماه سپتامبر منتشر کرده است. طبق این گزارش فروش که به تازگی منتشر شده است محصول استودیو بانجی و اکتیویژن یعنی Destiny 2، هم اکنون جایگاه اول را در میان پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی در ماه سپتامبر را از آن خود کرده است.

یکی از دلایلی که توانسته بازی Destiny 2 را به پرفروش‌ترین محصول ماه سپتامبر تبدیل کند، بسته الحاقی جدید Forsaken است که توانست حتی بازی Marvel’s Spider Man را پشت سر بگذارد و آن را در جایگاه دوم قرار دهد. البته از آن‌جا که بازی دستنی 2 روی دو پلتفرم ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 در دسترس است، توانسته این بازی را در جایگاه اول نگه دارد، در حالی که بازی اسپایدرمن تنها برای PS4 قابل خرید است. SuperData همچنین خاطر نشان کرد که ۶۰ درصد از بازیکنان فعال Destiny 2 در حال حاضر جدیدترین بسته الحاقی این بازی را در اختیار دارند و آن را تجربه می‌کنند.

از بازی‌های ورزشی جدیدی که در ماه سپتامبر عرضه شده است می‌توان به FIFA 19 و NBA 2K19 اشاره کرد که به ترتیب جایگاه سوم و پنجم را در بین پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی در ماه سپتامبر را در اختیار دارند. در آن سو بین این دو، شاهد محبوب‌ترین بازی بتل رویال یعنی Fortnite هستیم که در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

گفتنی است که بازی FIFA 19 و NBA 2K19 توانسته‌اند در تاریخ مجموعه خود بیشترین فروش دیجیتالی را داشته باشند؛ البته با این تفاوت که بازی بسکتبال استودیو 2K برخلاف گذشته از سرعت فروش کمتری برخوردار است. در مورد Marvel’s Spider-Man باید گفت که این بازی توانست با آمار فروش ۲.۱۷ میلیون واحد به عنوان پرفروش‌ترین محصول انحصاری کمپانی سونی ظاهر شود. این آمار پیش‌تر متعلق به God of War جدید بود که اوایل سال جاری عرضه شد.

در مورد آمار پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی پی سی می‌توان به Dungeon Fighter Online اشاره داشت که جایگاه اول را از آن خود کرد و بازی League of Legends را به جایگاه دوم انتقال داد. بازی Hour of King، WW Speed و Pokemon GO نیز به عنوان ۳ محصول پرفروش روی پلتفرم موبایل مشخص شدند.

در انتها موسسه تحقیقاتی سوپردیتا اعلام کرد که خریداران در این ماه مبلغی بالغ بر ۱.۲۴ میلیارد دلار برای خریداری محصولات دیجیتالی خرج کرده‌اند. این آمار هر سال افزایش پیدا می‌کند، به طوری که سال گذشته شاهد فروش کلی ۹۱۲ میلیون دلار بودیم. زومجی در برنامه این هفته لودینگ به آینده صنعت بازی‌های ویدیویی پرداخته است که از طریق این لینک می‌توانید آن را تماشا کنید. همچنین با توجه به آمار‌های منتشر شده گویا کاربران ترجیح می‌دهند که بازی‌های موردعلاقه خود را در قالب محصولات دیجیتالی خریداری کنند که می‌توان به سری بازی‌های FIFA  و NBA 2K اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید لیست پرفروش‌ترین محصولات دیجیتالی کنسول‌ها، پی سی و موبایل را مشاهده کنید.

 

SuperData

نظرات خود را در مورد پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی ماه سپتامبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده