// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

شایعه: جانی دپ از Pirates of the Caribbean خارج می‌شود

طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد که کمپانی والت دیزنی قصد دارد جانی دپ، ستاره مجموعه فیلم های Pirates of the Caribbean را از این مجموعه خارج کند. با زومجی همراه باشید.

حدودا یک سال بعد از اکران کم‌اهمیت‌ترین فیلم مجموعه Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) از دید مخاطبان یعنی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی کنند)، ابتدا شاهد انتشار اخباری مبنی بر ریبوت این مجموعه از سوی والت دیزنی بودیم. چندی پیش بود که خبرگزاری ددلاین با انتشار گزارشی شوکه کننده خبر از ریبوت این مجموعه توسط پاول ورنیک و رت ریس،‌ نویسندگان فیلم‌هایی چون مجموعه فیلم‌های محبوب Deadpool (ددپول) و فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) می‌داد. بعد از گزارش خبر ریبوت مجموعه اولین سوالی که در ذهن طرفداران شکل گرفت این بود که آیا این احتمال وجود دارد که بار دیگر جانی دپ در فیلم بعدی این مجموعه حضور داشته باشد یا خیر. متاسفانه با گذشت مدت بسیار کوتاهی، شایعات تازه منتشر شده خبر از این می‌دهند که جانی دپ، ستاره تمامی فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب دیگر قرار نیست در این مجموعه حضور داشته باشد.

این اخبار توسط خبرگزاری Daily Mail پس از گفت‌وگوی اخیرش با استوارت بیتی، فیلنامه نویس فیلم‌های Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه) و Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده) از این مجموعه منتشر شد. او در کنار حمایت از ایده والت دیزنی برای استفاده نکردن از جانی دپ به عنوان ستاره فیلم‌های در حال ساخت دزدان دریایی کارائیب می‌گوید:

من فکر می‌کنم او یک اجرای عالی داشت. هیچ شکی وجود ندارد که دپ این کاراکتر [جک اسپارو] را به تنهایی به وجود آورد و آن را تبدیل به شخصیتی کرد که بیشتر از هر کاراکتر دیگری برای بازی در آن معروف شد. از سرتاسر دنیا بچه‌ها او و کاراکترش را دوست داشتند؛ پس فکر می‌کنم این موضوع برای او و همچنین ما عالی بود و من هم از این موضوع خوشحال هستم.

Pirates of the Caribbean

دپ طی چند سال اخیر با اخبار و حاشیه‌های پر سرو صدایی از جمله اختلافات و مسائل حقوقی جدایی‌اش از امبر هرد (Amber Heard) تا انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اعتیاد به الکل و گمانه‌زنی‌هایی درباره سلامت او درگیر بوده است. استوارت بیتی همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که کاراکتر جک اسپارو همواره به عنوان به‌یادماندنی‌ترین میراث دپ با توجه به موفقیت‌های فیلم‌های مجموعه دزدان دریایی کارائیب و نحوه رفتار او با کودکان و بچه‌ها باقی خواهد ماند. او در این باره می‌گوید:

من فکر می کنم اسپارو میراث جانی دپ است. اسپارو تنها کاراکتری است که او پنج بار به نمایش درآورده است. او تنها با پوشیدن لباس‌های این شخصیت به دیدن بچه‌ها در بیمارستان‌ها می‌رفت. این کاراکتری است که در آینده دپ را با آن به یاد خواهند آورد.

او در کنار تایید این موضوع که والت دیزنی به دنبال ساخت ریبوت دزدان دریایی کارائیب توسط پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه Deadpool (ددپول) و Deadpool 2 (ددپول 2) است می‌گوید:

 خوشبختانه آن‌ها مقدار زیادی کمدی براندازی را به وجود می‌آورند. من هنگامی که تیتراژ ابتدایی ددپول را می‌دیدم از شدت خنده کنترل خودم را از دست دادم. در نتیجه من یکی از طرفداران آن‌ها هستم و امیدوارم که در آینده کاری بی‌نظیر و مثال‌زدنی انجام دهند.

Pirates of the Caribbean: Dead Man

جانی دپ اخیرا نقش گریندلوالد (Grindlewald) را در مجموعه Fantastic Beasts (موجودات شگفت انگیز) بر عهده گرفته است که همین موضوع نیز باعث انتقاد طرفداران دنیای هری پاتر از این مجموعه، کمپانی برادران وارنر و نویسنده مجموعه یعنی جی.کی. رولینگ شد. اما بالاخره دپ سکوتش را در برابر واکنش‌های طرفداران و اتهامات دروغین جعلی علیه خود شکست. او در این باره می‌گوید:

من با شما صادق خواهم بود. من واقعا برای رولینگ به خاطر احاطه شدنش با انواع گوناگون واکنش‌ها از طرف طرفداران نگران هستم. واقعا به خاطر اینکه او باید تمام این موضوعات را تحمل کند ناراحت هستم. اما در نهایت یک بحث حساس وجود دارد؛ این حقیقت که من به اتهامات دروغین متهم شدم که به همین خاطر هم از خبرگزاری Sun Newspaper شکایت کردم.

مطمئنا قطع همکاری والت دیزنی با دپ می‌تواند با انواع واکنش‌ها روبه‌رو شود اما تا زمانی که این موضوع فقط در حد یک شایعه است نمی‌توان تصمیم یا واکنش قطعی نشان داد. شما کاربران زومجی در رابطه با این موضوع چه فکر می‌کنید؟ نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده