نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

حضور ادریس البا و تیلدا سوئینتن در فیلم جدید جرج میلر

ادریس البا و تیلدا سوئینتن به اولین بازیگرانی تبدیل شدند که قرار است در فیلم جدید جرج میلر با نام Three Thousand Years of Longing به ایفای نقش بپردازند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران فیلم Three Thousand Years of Longing (سه هزار سال آرزو) تایید و معرفی شده‌اند. به‌تازگی تایید شده است که این فیلم قرار است پروژه بعدی جرج میلر باشد و او وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این پروژه که براساس یک داستان ارجینال ساخته می‌شود، را بر عهده خواهد داشت. همچنین در حاشیه فستیوال امریکن فیلم مارکت (American Film Market) که با نام AFM، حقوق ساخت این فیلم نیز به کمپانی فیلمسازی FilmNation فروخته شده است. حال حضور ادریس البا و تیلدا سوئینتن در فیلم Three Thousand Years of Longing رسما تایید و اعلام شده است. با این حال، در حال حاضر جزئیات بیشتری از نقش این دو بازیگر در فیلم مشخص نیست، اما این دو بازیگر، اولین بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها رسما تایید و اعلام شده است.

Tilda Swinton

علاوه بر کارگردانی و نوشتن فیلمنامه میلر به‌همراه داگ میچل به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. فیلم Three Thousand Years of Longing، جدیدترین فیلم میلر پس از فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) است. او پیش از این قرار بود کارگردانی فیلم Mad Max: The Wasteland (مکس دیوانه: وستلند) که دنباله این فیلم بود و یک اسپین آف براساس مجموعه فیلم Mad Max (مد مکس) را بر عهده داشته باشد، اما در حال حاضر مشکلات حقوقی و اختلافات گسترده با کمپانی برادران وارنر باعث توقف ساخت این پروژه‌ها شده است. 

میلر که تا به امروز نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار شده، یکبار در سال ۲۰۰۷ موفق شد برای انیمیشن Happy Feet (خوش قدم) جایزه اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کند. در حال حاضر البا در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) که اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشن) است، حضور دارد که در این فیلم، او با دواین جانسون و جیسون استاتهام هم‌بازی است. همچنین به‌تازگی او به جمع بازیگران فیلم Cats (گربه‌ها) نیز اضافه شده است. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید فیلم Three Thousand Years of Longing از سال آینده میلادی آغاز شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده