نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

فیلم سینمایی My Hero Academia در دست ساخت است

کمپانی لجندری پیکچرز به سراغ ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس انیمه‌ محبوب My Hero Academia رفته است.

به گزارش Variety، فیلم سینمایی My Hero Academia توسط کمپانی لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) در حال پشت سر گذاشتن مراحل اولیه تولید است و عوامل کلیدی آن هم مشخص شده‌اند.

هر چند در حال حاضر اسمی از کارگردان و بازیگران فیلم منتشر نشده است، ولی می‌دانیم که الکس گارسیا و جی اشنفلتر تهیه‌کنندگان فیلم هستند و ریوسوکه یوریتومی هم از طرف Shueisha ناشر مانگای My Hero Academia به شکل مستقیم روی مراحل ساخت فیلم نظارت خواهد داشت. کمپانی معروف Toho هم پخش آن را در ژاپن برعهده دارد.

مجموعه My Hero Academia کار خود را چهار سال قبل با یک مانگا (معادل کمیک بوک در ژاپن) آغاز کرد که توسط Weekly Shonen Jump از زیرمجموعه‌های Shueisha منتشر شده بود؛ یعنی همان انتشاراتی که مجموعه‌های موفقی مثل ناروتو (Naruto) و وان پیس (One Piece) را هم عرضه کرده است. دو سال بعد هم نوبت به پخش انیمه آن رسید که توانست محبوبیت بالایی به‌دست آورد. این مجموعه به ماجراهای دنیایی می‌پردازد که در آن اکثر مردم با توانایی‌های ویژه‌ای به نام Quirks متولد می‌شوند. در این میان ماجراهای پسر جوانی به نام «ایزوکو میدوریا» را دنبال می‌کنیم که در زمان تولد هیچ قدرت ویژه‌ای نداشته است، ولی این شانس را پیدا می‌کند که با قهرمانی به نام All Might همراه شود که به او این شانس را می‌دهد تا به آرزوی خود در مورد تبدیل شدن به بزرگترین قهرمان دنیا برسد.

این اولین فیلم سینمایی برگرفته از دنیای انیمه توسط لجندری پیکچرز نیست و این کمپانی فیلم پوکمون: کارآگاه پیکاچو (Pokemon: Detective Pikachu) را هم با حضور رایان رینولدز در دست ساخت دارد که بر اساس بازی‌ها و انیمه‌های پوکمون ساخته می‌شود و اولین فیلم سینمایی لایو اکشن این مجموعه خواهد بود. در کنار این‌ها، لجندری را با فیلم‌هایی با حضور هیولاهای عظیم‌الجثه مثل گودزیلا و کینک کونگ و مجموعه Pacific Rim می‌شناسیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده