نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

دومین تریلر رسمی انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World

کمپانی یونیورسال پیکچرز دومین و جدیدترین تریلر رسمی انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World را منتشر کرده است.

ماه خرداد امسال بود که اولین تریلر رسمی انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان) منتشر شد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی آن بودیم و ماه گذشته نیز تریلر کوتاهی از این انیمیشن سینمایی مورد انتظار سال ۲۰۱۹ منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین و جدیدترین تریلر رسمی قسمت سوم انیمیشن How To Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) منتشر شده است. همانطور که روز گذشته وعده داده شده بود، امروز کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم‌ ورکس انیمیشنز دومین تریلر رسمی این انیمیشن را منتشر کردند که علاوه بر تصاویر جدید و بسیار احساسی از آخرین ماجراجویی هیکاپ و بی‌دندان، از شخصیت شرور و منفی این قسمت رونمایی شد که قصد شکار بی‌دندان و دیگر اژدهایان را دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌تازگی اعلام شده است که انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World به اتفاقات مجموعه خود پایان خواهد داد و این تریلر به خوبی تلاش هیکاپ برای یافتن دنیای پنهان برای ادامه زندگی نسل اژدها را نشان می‌دهد که انتظار می‌رود یک پایان احساسی را در پایان این انیمیشن شاهد باشیم. دن دبلوا، کارگردان دو قسمت اول انیمیشن How To Train Your Dragon، برای کارگردانی انیمیشن How to Train Your Dragon 3 (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳) نیز باز گشته است. علاوه بر کارگردانی، دبلوا کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده داشته است. جی باروشل، کیت بلانشت، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن، آمریکای فررا، جونا هیل، کریستوفر مینتس-پلس، تی جی میلر، کریستن ویگ، کیت هرینگتون و اف. موری آبراهام، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده