نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

اکران ریبوت فیلم ترسناک Grudge دو ماه جلو افتاد

کمپانی سونی پیکچرز از جلو افتادن تاریخ اکران ریبوت فیلم Grudge (کینه) به تهیه کنندگی سم ریمی خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز از جلو افتادن تاریخ اکران ریبوت فیلم Grudge خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، قسمت جدید فیلم ترسناک کینه که پیش از این برای اکران در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود، حدود ۲ ماه جلو افتاده و اکنون این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود. دمیان بیچیر، آندره‌ آ ریسبرو، جان چو، لین شی، جکی ویور، بتی گیلپین، ویلیام سدلر و فرانکی فایسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Grudge حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول بهار امسال انجام شده است.

نیکلاس پسی، کارگردان فیلم The Eyes of My Mother (چشم‌های مادرم) و فیلم Piercing (پیرسینگ)، کارگردانی ریبوت فیلم Grudge را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم کینه هم بر عهده جف بولر، نویسنده فیلم The Midnight Meat Train (قطار گوشت نیمه شب) بوده است. همچنین سم ریمی که پیش از این تهیه کنندگی دو قسمت اول نسخه غربی مجموعه ترسناک کینه را بر عهده داشت، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در ریبوت فیلم The Grudge حضور دارد.

اولین فیلم The Grudge با بازی سارا میشل گلر و به کارگردانی تاکاشی شیمیزو، که در اصل یک بازسازی غربی از فیلم Ju-on: The Grudge (جو-آن: کینه) است، در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این فیلم داستان یک پرستار آمریکایی با بازی گلر را روایت می‌کرد که که در شهر توکیو مشغول به کار شده بود. او از یک طلسم که خشم بسیار زیاد و غیر قابل کنترلی را در او به وجود می‌آورد، رنج بسیار زیادی می‌برد. در ادامه دو دنباله دیگر برای فیلم The Grudge ساخته و در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ منتشر شد. در تاریخ جدید اکران، فیلم Grudge باید با انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) در گیشه رقابت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده