نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵

برنامه نود برای دومین هفته پیاپی پخش نخواهد شد

برنامه ورزشی «نود» با اجرای عادل فردوسی پور، برای دومین هفته متوالی پخش نخواهد شد.

هفته‌ی پیش برنامه تلویزیونی «نود» با اجرای عادل فردوسی‌پور به دلیل پخش مسابقه فوتبال بین تیم‌های اسپانیا و انگلستان پخش نشد. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، تنها چند ساعت مانده به پخش برنامه نود، اعلام شد که این برنامه تلویزیونی این هفته نیز پخش نخواهد شد. حذف برنامه «نود» از جدول پخش این هفته شبکه سه در حالی اتفاق افتاد که روابط عمومی این برنامه، موضوعات اصلی برنامه این هفته را در طول امروز اعلام کرده بود. مسئول روابط عمومی شبکه ۳ به تازگی به شرح زیر، خبر پخش نشدن برنامه «نود» را اعلام کرده است:

با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.

همچنین برخی گزارش‌ها حاکی از این هستند که برنامه تلویزیونی «نود» در هفته آینده نیز به دلیل اربعین حسینی پخش نخواهد شد. همانطور که احتمالا می‌دانید، برنامه تلویزیونی «نود» با محوریت پرداختن به فوتبال داخلی ایران به صورت هفتگی تولید می‌شود. لغو پخش این برنامه در هفته گذشته درصورتی اتفاق افتاد که بنابر اخبار منتشر شده، آیتم‌های مختلف برنامه آماده‌ی پخش بوده‌اند. نظر شما کاربران زومجی درباره پخش نشدن برنامه 90 چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده