نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

اولین پوستر رسمی فیلم Hellboy منتشر شد

کمپانی لاینزگیت اولین پوستر رسمی ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی ریبوت فیلم Hellboy منتشر شده است. در این پوستر شخصیت هل بوی با ظاهر کامل خود قابل مشاهده است که هر دو شاخ او سالم هستند و همچنین یک شمشیر در دست او است؛ با اینکه هنوز تایید نشده، اما این شمشیر، احتمالا شمشیر شاه آرتور است. با این حال، با توجه به تصاویری که پیش از این از فیلم Hellboy منتشر شده است و اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده، این فیلم قرار است یک منشا داستانی برای شخصیت پسر جهنمی باشد. فیلم Hellboy دارای پنل در نمایشگاه نیویورک کامیک کان 2018 است که این پنل در روز شنبه، ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود اولین تریلر این فیلم نیز در این پنل منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Hellboy Poster

دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، میلا یوویچ در نقش شرور و منفی ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیم در نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن، پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hellboy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Hellboy بر عهده نیل مارشال، کارگردان فیلم The Descent (نزول) و دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تحت)، بوده است.

فیلم Hellboy در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی ۱۳۹۷) اکران شود، اما مدتی پیش کمپانی لاینزگیت از عقب افتادن اکران این فیلم برای حدود سه ماه خبر داد و اکنون این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. پیش از این، ران پرلمن در دو فیلم Hellboy محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم Hellboy II: The Golden Army (هل‌بوی ۲: ارتش طلایی‌) محصول سال ۲۰۰۸، عهده‌دار نقش پسر جهنمی بود و گیرمو دل تورو نیز به‌عنوان کارگردان و نویسنده حضور داشت. حال هاربر که تجربه بازی در سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) را در کارنامه خود دارد، جانشین پرلمن شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده