نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

تریلر تازه Override: Mech City Brawl به نمایش سیستم شخصی‌سازی‌ و داستان بازی می‌پردازد

کمپانی مودوس گیمز و استودیو بالانس تریلر جدیدی را از بازی سه‌بعدی مبارزه‌ای Override: Mech City Brawl منتشر کردند که به سیستم شخصی‌سازی و داستان بازی می‌پردازد.

کمپانی تازه تاسیس مودوس گیمز در اوایل سال جاری میلادی بازی Extinction را در دسترس بازیکنان قرار داد و پس از آن اقدام به انتشار چندین بازی جدید کرد. قابل توجه‌ترین بازی این کمپانی اما بازی سه‌بعدی مبارزه‌ای براول Override: Mech City Brawl است که در استودیو بالانس مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد و در تیر ماه سال جاری شاهد معرفی آن بودیم. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Override: Mech City Brawl منتشر شده است که تصویر بهتری از آنچه بازیکنان می‌توانند از این اثر انتظار داشته باشند، در اختیار می‌گذارد.

بازی Override: Mech City Brawl دارای ۱۲ ربات بزرگ یا به اصطلاح‌ Mechهای قابل بازی است که در سراسر جهان با یکدیگر مبارزه می‌کنند. این بازی شامل حالت‌های متنوعی است که در دیگر بازی‌های براول نمی‌توان آن‌ها را یافت. بازیکنان در کنار بخش تک‌نفره می‌توانند به بخش‌های 1v1 و 2v2 ملحق شوند و با یگدیگر مبارزه کنند. همچنین حالت چهارنفره اسپلیت اسکرین نیز در بازی گنجانده شده است که در کنار بخش چهار نفره کوآپ که در آن هر یک از بازیکنان کنترل یکی از چهار قسمت بدن ربات را بر عهده می‌گیرند، به چشم می‌خورد. اگر در پی تحقق رویای خود برای کنترل یک Zord در مجموعه Power Rangers هستید، بنابراین بازی Override: Mech City Brawl بهترین فرصت برای انجام این کار است.

مورد اصلی و مهم تریلر جدید بازی Override: Mech City Brawl محیطی با نام گاراژ (The Garage) است که امکان شخصی‌سازی مِک‌ها و کمپین تک‌نفره را برای بازیکنان فراهم می‌آورد. همانطور که بازیکنان در بازی پیش‌روی می‌کنند، پوسته‌های مختلفی از ربات‌ها را به دست می‌آورند که از نظر نایاب بودن و استیل متفاوت هستند. در این بازی همچنین تعدادی لوازم جانبی عجیب و غریب وجود خواهد داشت. در بخش داستانی بازی Override: Mech City Brawl نیز شاهد رقابت مک‌های قابل بازی با بیگانگان مهاجم خواهیم بود که به خصوص به طرفداران بازی‌های اکشن حس تازگی را القا می‌کند.

بازی Override: Mech City Brawl در تاریخ ۱۳ آذر ماه (۴ دسامبر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد و نسخه فیزیکی Super Charged Mega Edition بازی در حال حاضر از طریق فروشگاه آمازون قابل پیش خرید است. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده