// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

لباس بتمن در سریال Gotham مشابه فیلم The Dark Knight Rises خواهد بود

سازندگان سریال Gotham (گاتهام) قول داده‌اند که ظاهر بتمن در قسمت پایانی این سریال طرفداران را ناامید نخواهد کرد.

از ابتدا تا به حال سازندگان سریال Gotham (گاتهام) حضور شخصیت بتمن (Batman) در این سریال را وعده داده‌ بودند. این سریال با به نمایش گذاشتن نسخه اولیه ظاهر غیر قابل قبول بروس وین جوان در اپیزود آخر فصل سوم این سریال، طرفداران را وارد این نگرانی کرد که آیا این امکان وجود دارد که شخصیت بسیار محبوب بتمن را با ظاهری بهتر و قابل قبول‌تری ببینند. طی رویداد کامیک کان شهر نیویورک، اطمینان پیدا کردیم که بتمن به طور یقین در آخرین اپیزود سریال گاتهام (آخرین اپیزود فصل پنجم و پایانی مجموعه) حضور خواهد داشت. حال بر اساس اطلاعات منتشر شده سازندگان قصد دارند ظاهر بتمن در قسمت پایانی این سریال را مشابه ظاهری که این شخصیت در فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی بر می خیزد) داشت به نمایش بگذارند.

جان استفنز شورانر مجموعه تلویزیونی گاتهام در این باره می گوید:

فکر کنم این لباس مات‌تر است، اگر بخواهم با لباس‌های دیگر مقایسه‌اش کنم می‌گویم که به ظاهر بتمن در فیلم شوالیه تاریکی بر‌می‌خیز نزدیک‌تر است.

batman

او در ادامه می‌افزاید که سازندگان و عوامل ساخت سریال وقت و منابع زیادی را صرف کرده‌اند تا اطمینان پیدا کنند که طرفداران بعد از تماشا مجموعه نا‌امید نشوند.

این لباس بیشتر به نوعی مات‌تر و جنگی‌تر است تا اینکه چیزی شبیه به ظاهر بتمن در Suicide Squad (جوخه مرگ) و لباس بن افلک باشد. به نظر شما چقدر پول توانسته‌ایم خرج کنیم تا این لباس ظاهری خوب پیدا کند. چون نمی‌خواهی که پنج سال زحمت بکشی و یک اپیزود پایانی فوق العاده بسازی اما هنگامی که نگاه می‌کنی می‌بینی که ظاهر بتمن به شدت افتضاح است. ما فشار زیادی را تحمل کردیم اما خوشبختانه بخش طراحی لباس ما بی‌نظیر عمل کرد در نتیجه تمام طراحی‌های آنها طی گذشت زمان عالی‌تر می‌شود. در ضمن ما گوش‌های خفاش را کوتاه‌ طراحی کردیم.

شخصیت بتمن طی سال ها لباس ها و کاستوم های گوناگونی را در اقتباس های مختلف بر تن کرده است اما مطمئنا دیدن لباس جدید او در سریال محبوب گاتهام هم می‌تواند برای طرفداران این مجموعه تلویزیونی جذاب و جالب باشد. بن مک‌کنزی در نقش کاراگاه جیمز گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد پنی ورث، رابین لرد تیلور در نقش ازوالد کابلپات یا پنگوئن، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل یا کت وومن، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما یا ریدلر، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن یا سالامون گراندی، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، الکساندر صدیق در نقش راس الغول، کریستال رید در نقش سوفیا فالکون و احتمالا شین وست در نقش بین (شرور احتمالی فصل پنجم) در سریال گاتهام به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده