نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

رونمایی کاراکترهای انیمه Saint Seiya در تریلر جدید Jump Force

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Jump Force، کاراکترهایی که از انیمه Saint Seiya در آن حضور دارند، به تصویر کشیده شده‌اند.

Jump Force، جدیدترین اثر استودیو باندای نامکو، بدون شک یکی از مورد انتظارترین و جذاب‌ترین آثاری است که در حوزه‌ی سرگرمی (مخصوصا انیمه و مانگا) درحال طی کردن مراحل توسعه‌ی خود است. این بازی فایتینگ، قرار است کارکترهای محبوب انیمه‌ و مانگاهای مجله‌ی شونن، مثل Dragon Ball، One Piece، Naruto، Death Note، Bleach، Hunter X Hunter و Yu-Gi-Oh! و بیشتر را در یک مبارزه‌ی فوق‌العاده بزرگ، دور هم جمع کند و هواداران انیمه و مانگا را به هیجان‌زده‌ترین حالت خود دربیاورد!

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک تریلر جدید از این بازی منتشر شده که در ادامه‌ی مطلب، آن را تماشا می‌کنیم. در این تریلر، دو کاراکتر Pegasus Seiya و Dragon Shiryu از اینمه Saint Seiya، نمایش داده می‌شوند. این دو شخصیت، از شوالیه‌های محفل زودیاک (Zodiac) هستند که از جهان و صلح حاکم بر آن، محافظت می‌کنند. در این تریلر، کاراکتر Dragon Shiryu را می‌بینیم؛ این شخصیت که به مهارت بالایش در مبارزه معروف است، می‌تواند یک زره ویژه با نام Libra Cloth را فرابخواند و ضرباتی کشنده‌تر را روانه‌ی دشمنانش کند که این ویژگی هم در تریلر مذکور، نمایش داده شده است. در کنار این موارد، زمین مخصوص این کاراکتر که در سرزمین قوم مایا (Mayan) قرار دارد هم، به تصویر کشیده شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را تماشا کنید. بازی Jump Force در تاریخ نامشخص در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی (بهمن-اسفند) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. بتای خصوصی این بازی هم‌اکنون در جریان است و اگر در آن ثبت نام کرده‌اید، ایمیل خود را چک کنید و با استفاده از کدی که باندای نامکو برای‌تان ارسال کرده، می‌توانید در بتای بازی شرکت کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده