// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

شایعه: لیدی گاگا در فیلم لایو اکشن The Little Mermaid ایفای نقش می‌کند

بر اساس یک شایعه جدید به نظر می‌رسد لیدی گاگا در بازسازی لایو اکشن The Little Mermaid دیزنی ایفای نقش خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

با توجه به شایعات به نظر می‌رسد لیدی گاگا (Lady Gaga)، ستاره فیلم A Star is Born در بازسازی The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) دیزنی ایفا نقش خواهد کرد. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، کمپانی والت دیزنی قصد دارد این خواننده محبوب را به لیست بازیگران لایو اکشن انیمیشن کلاسیک The Little Mermaid محصول سال ۱۹۸۹ برای بازی در نقش اورسولا (Ursula) اضافه کند. البته که لیدی گاگا اولین بازیگری نیست که طی چند وقت گذشته شایعاتی در رابطه با حضورش در این بازسازی منتشر شده است. چندی پیش نیز شاهد انتشار اخباری مبنی بر احتمال حضور زندیا کلمن (Zendaya)، بازیگر فیلم Spider-man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) برای بازی در نقش شخصیت آریل (Ariel) در این پروژه بودیم.

lady gaga

راب مارشال که آثاری چون Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides و Nine (نُه) و فیلم Memories Of A Geisha (خاطرات یک گیشا) را در کارنامه خود دارد، کارگردانی این لایو اکشن را بر عهده گرفته است. فیلم The Little Mermaid یکی از لایو اکشن‌های در حال ساخت دیزنی بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک این کمپانی از جمله Lady and Tramp (بانو و ولگرد)، Mulan (مولان)، Aladdin (علاءالدین)، The Sword in Stone (شمشیر در سنگ) و Dumbo (دامبو) است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده