نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲

بازیگر سریال Atlanta به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong پیوست

برایان تایری هنری، بازیگر سریال Atlanta به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Godzilla vs Kong تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، برایان تایری هنری، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه امی، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است یکی از نقش‌های اصلی فیلم را بازی کند. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش او در این فیلم منتشر نشده است، اما گفته شده که او حضور پر رنگی را در اتفاقات فیلم Godzilla vs Kong خواهد داشت. علاوه بر تایری هنری، میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، دانای گوریرا، جولیان دنیسون و فرانسیس مک‌دورمند، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Godzilla vs Kong تایید و اعلام شده است.

کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong بر عهده آدام وینگارد، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Guest (مهمان)، فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، خواهد بود و تری روسیو، پاتریک مک‌کی، جان دی. پین، تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. فیلمبرداری و تولید فیلم Godzilla vs Kong قرار است به‌زودی آغاز شود و در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم مورد انتظار و چگونگی مواجه شدن گودزیلا با کینگ کونگ در دسترس نیست.

تایری هنری بیشتر برای بازی در سریال Atlanta (آتلانتا) شناخته شده است. علاوه بر حضورهای کوتاه در سریال‌های مختلف، او در فیلم‌هایی چون فیلم Hotel Artemis (هتل آرتمیس) و فیلم White Boy Rick (ریک پسر سفیدپوست) نیز به ایفای نقش پرداخته است و فیلم Widows (بیوه‌ها) و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) کارهای بعدی او هستند. فیلم The Woman in the Window (زنی پشت پنجره)، فیلم Superintelligence و فیلم Child's Play (بازی بچگانه) جدیدترین فیلم‌های تایری هنری هستند که مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کنند.

فیلم Godzilla vs Kong قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود. پیش از اکران این فیلم، فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸)  به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده