نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

تاریخ پخش انیمه سینمایی Godzilla اعلام شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تریلری از انیمه سینمایی گودزیلا (Godzilla)، تاریخ پخش جهانی این انیمه را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام شبکه نت فلیکس (Netflix) تاریخ انتشار انیمه Godzilla را که «گودزیلا: سیاره هیولاها» (Godzilla: Planet of the Monsters) نام دارد، تایید و اعلام کرد. این شبکه با انتشار تریلر جدیدی از این انیمه سینمایی اعلام کرد که انیمه Godzilla: Planet of the Monsters در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۷ دی ۱۳۹۶) در سراسر جهان منتشر خواهد شد. این انیمه سینمایی که در اصل اولین قسمت از سه‌گانه جدید انیمه Godzilla به شمار می‌رود، قرار است از طریق شبکه‌ نت‌فلیکس در بیش از ۱۹۰ کشور دنیا منتشر شود. پیش از این در ماه آبان امسال، انیمه Godzilla: Planet of the Monsters در کشور ژاپن منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمه Godzilla: Planet of the Monsters این مجموعه را به یک قلمروی ناشناخته در آینده می‌برد که در آن گودزیلا در طی ۲۰ هزار سال گذشته زمین را تحت سلطه خود داشته است و حال گروهی تلاش می‌کنند که فرمانروایی گودزیلا در روی زمین را به پایان برسانند. این انیمه سینمایی با همکاری مشترک کمپانی پولیگان پیکچرز و توهو تولید می‌شود و شبکه استریم نت‌فلیکس وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. کارگردانی انیمه Godzilla: Planet of the Monsters بر عهده کوبون شیزونو، کارگردان مجموعه انیمه Detective Conan، به‌همراه هیرویوکی سشیتا، سازنده مجموعه انیمه‌های شوالیه‌های سیدونیا (Knights of Sidonia)، بوده و گن اوروبوچی، نویسنده انیمه Psycho-Pass (سایکو پاس) و انیمه سینمایی Psycho-Pass: The Movie (سایکو-پاس: فیلم)، کار نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده داشته است.

مامورو ميانو، تاکاهیرو ساکورای، کانا هانازاوا، یوکی کاجی، سوگیتا توموکازو، جونیچی سوویب، دایسوکه اونو، کنتا میاکی، کنیو هوریوچی، کازویا ناکای و کازوهیرو یاماجی، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های انیمه Godzilla: Planet of the Monsters را بر عهده داشته‌اند. در سال ۲۰۱۴، فیلم Godzilla به‌کارگردانی گرت ادوارز به روی پرده‌های سینما رفت که گودزیلایی که در این انیمه سینمایی حضور دارد، شباهت زیادی به نسخه غربی این شخصیت محبوب ژاپنی دارد. فیلم Shin Godzilla (بازخیز گودزیلا)، آخرین نسخه سینمایی ژاپنی مجموعه گودزیلا است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها)، نسخه سینمایی غربی جدید این مجموعه است که قرار است در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل دووگرتی بوده است و ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده