// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

فیلمبرداری Six Billion Dollar Man با بازی مارک والبرگ تابستان آغاز خواهد شد

فیلمبرداری فیلم Six Billion Dollar Man به کارگردانی دامیان زیفرون و بازی مارک والبرگ در نقش اصلی، پس از مدت‌ها تاخیر در تابستان ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

در نوامبر سال ۲۰۱۴ (آبان‌ماه ۱۳۹۳) بود که خبر ساخت فیلم مرد شش میلیارد دلاری (Six Billion Dollar Man) با بازی مارک والبرگ در نقش اصلی منتشر شد. مدتی بعد خبر رسید که تصویربرداری کار در سال ۲۰۱۶ انجام خواهد شد و فیلم برای نمایش در تاریخ بیست و دوم دسامبر ۲۰۱۷ (۱ دی ۱۳۹۶) آماده می‌شود. با این حال بر اساس آنچه که شلوغی برنامه‌ی کاری والبرگ اعلام شده، تولید فیلم Six Billion Dollar Man با دو سال تاخیر مواجه شد. این ستاره‌ی بزرگ سینما، پس از نقش‌آفرینی در فیلم تمام پول های جهان (All the Money in the World) به کارگردانی ریدلی اسکات که مراحل فیلمبرداری آن به دلیل تغییر بازیگر و جایگزینی کریستوفر پلامر به جای کوین اسپیسی، فرآیندی دو مرحله‌ای را طی کرد، بلافاصله در فیلمبرداری فیلم اکشن مایل ۲۲ (Mile 22) به کارگردانی پیتر برگ حضور پیدا کرده است. البته او در کنار بازی در فیلم‌های مختلف، چند سالی است که به صورت جدی به تهیه‌کنندگی آثار سینمایی و تلویزیونی روی آورده که از میان آثار وی می‌توان به فیلم‌هایی همچون خونه بابا ۲ (Daddy's Home 2)، دیپ واتر هورایزن (Deepwater Horizon)، قمارباز (The Gambler) و سریال‌هایی نظیر امپراتوری بوردواک (Boardwalk Empire) و فوتبالیست‌ها (Ballers) اشاره کرد.

mark wahlberg

والبرگ در Six Billion Dollar Man نقش افسری نظامی به نام استیو آستین را ایفا می‌کند که طی یک حادثه‌ی وحشتناک، تا آستانه‌ی مرگ نیز پیش می‌رود، ولی در ادامه، طی یک برنامه‌ی فوق سری دولتی، اعضای بدن وی با تکنولوژی روز احیا شده و از آن پس او دارای قدرت‌هایی عجیب و فراطبیعی می‌شود.

تصویربرداری Six Billion Dollar Man از تابستان ۲۰۱۸ در آتلانتا آغاز خواهد شد و دامیان زیفرون، فیلمساز آرژانتینی که در سال ۲۰۱۴ با ساخت فیلم حکایت های وحشیانه (Wild Tales) به شهرتی جهانی رسید، نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. این در شرایطی است که در ابتدا نام پیتر برگ که در چندین فیلم مختلف با والبرگ همکاری کرده است، برای هدایت این فیلم مطرح می‌شد.

مرد شش میلیارد دلاری بر اساس سریالی تحت عنوان مرد شش میلیون دلاری (The Six Million Dollar Man) با بازی لی میجرز در نقش اصلی ساخته خواهد شد که در فاصله‌ی بین سال‌های ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۸ از شبکه ABC پخش می‌شد. این سریال در همان زمان به زبان فارسی نیز دوبله شده و در تلویزیون ایران پخش شد که در ادامه در بین ایرانیان به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست یافت.

Six million Dollar Man

پروژه‌ی Six Billion Dollar Man در ابتدا متعلق به واینستین کمپانی (The Weinstein Company) بود و بسیاری نیز بر این باورند که دلیل اصلی تاخیر خوردن فیلم، مسائل پیش آمده برای هاروی واینستین و همچنین بدهی‌های سنگین کمپانی بوده است. این در حالی است که واینستین کمپانی در نزدیکی امضای قراردادی بزرگ است که در صورت عملی شدن آن، نیمی از بدهی‌های کمپانی تسویه خواهد شد. به هر حال مسائل مربوط به هاروی واینستین، مشکلاتی را برای بسیاری از محصولات واینستین کمپانی به وجود آورده که از آن میان می‌توان به فیلم جنگ جریان (The Current War) به کارگردانی آلفونسو گومز ریخون و با بازی بندیکت کامبربچ و مایکل شنون اشاره کرد که آن فیلم نیز همچون Six Billion Dollar Man قرار بود در بیست و دوم دسامبر ۲۰۱۷ به نمایش درآید، ولی در ادامه با تاخیر مواجه شد.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) از هرج و مرج به‌وجود آمده در واینستین کمپانی نهایت بهره را برد و دست به خریداری امتیاز فیلم Six Billion Dollar Man از برادران واینستین زد. البته خرید وارنر از واینستین‌ها به همین جا ختم نمی‌شود و این کمپانی نزدیک به دو ماه قبل، امتیاز فیلم پدینگتون ۲ (Paddington 2) را نیز از آن خود کرد.

هنوز تاریخ دقیق آغاز تصویربرداری Six Billion Dollar Man و تاریخ نمایش آن اعلام نشده است.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده