// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

آپدیت جدید بازی Splatoon 2 با محوریت سلاح Octobrush Nouveau

نینتندو به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی آپدیت جدیدی برای بازی Splatoon 2 منتشر کرد که سلاح جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

Splatoon 2 رفته رفته به محبوب‌ترین بازی شوتر و رقابتی کنسول نینتندو سوییچ تبدیل شده است و سازندگان با آپدیت‌های مکرر به پشتیبانی از این بازی ادامه می‌دهند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان با انتشار آپدیتی سال نوی میلادی را با اضافه کردن سلاح جدیدی به بازی با نام Octobrush Nouveau آغاز کردند.

Octobrush Nouveau جزو سلاح‌های اصلی یا به اصطلاح Main است که زیرشاخه کلاس Roller می‌شود و در واقع نسخه Nouveau سلاح Octobrush به شمار می‌رود. گفتنی است که سلاح یاد شده در نسخه پیشین این بازی یعنی Splatoon وجود داشته است و در واقع به‌عنوان سنت همیشگی در تاریخ ۱ ژانویه به بازی اضافه شده است. گفتنی است که تاریخ یاد شده مصادف می‌شود با مراسم سنتی Kakizome در ژاپن. در حالی که اسلحه یاد شده با فرا رسیدن سال نوی میلادی در ۱ ژانویه در ریجن آمریکا در دسترس کاربران قرار گرفت، ولی در ریجن اروپا این اتفاق در تاریخ ۲ ژانویه رخ داد که به گفته سازندگان، روز دوم با اتمام جشن ژاپنی کاکیزومه مصادف می‌شود.

splatoon 2

همانطور که در بالا اشاره شد سازندگان با آپدیت‌های مکرر محتویات جدیدی به این بازی اضافه می‌کنند؛ طوری که ماه گذشته شاهد اضافه شدن سلاح Undercover Brella به بازی بودیم که در واقع عملکرد آن شبیه به Brella معمولی بود اما با این تفاوت که جنس شفاف آن به کاراکتر بازی اجازه می‌دهد که از وقایع روبه‌روی خود باخبر شود. پس از اضافه شدن این سلاح، شاهد راه‌یابی Squeezer به بازی بودیم که این قابلیت‌ را داشت که با توجه به نگه داشتن ماشه سلاح، گلوله‌های مختلفی را شلیک کند.

splatoon 2

بازی Splatoon 2 هم‌اکنون به طور انحصاری برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی در زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه آن به این صورت است:

Splatoon 2 در حالی که موفقیت نسخه پیشین خود را ادامه می دهد با داشتن محتویات جذاب و با وجود برخی مشکلات می‌تواند در بخش آنلاین کاربران را ساعت‌ها سرگرم کند. با اینکه در بخش تک‌نفره شاهد داستان گیرا و هیجان‌انگیزی نیستیم، اما المان‌های سکوبازی توانسته است یک گیم‌پلی جذاب را برای این بازی به ارمغان آورد.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده