// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

عرضه کیبورد K68 RGB توسط شرکت کورسیر آغاز شد

نسخه بهبود یافته کیبورد K68 با نام K68 RGB که از نورپردازی گسترده‌تری بهره می‌برد، برای فروش در دسترس قرار گرفت.

تقریبا همه ما پی‌سی‌بازها تجربه تلخ ریختن آب یا هر نوشیدنی دیگری روی کیبورد خود را داشته‌ایم و پس از این اتفاق یا خوش‌شانس بوده‌ایم که خللی در عملکرد کیبورد رخ نداده است، یا اینکه مجبور شده‌ایم کیبورد خود را فراموش کرده و به صفحه‌ کلید جدیدی فکر کنیم. البته اگر یک کیبورد ضد آب داشته باشید، حداقل تاحدودی خیال‌تان راحت است که به این زودی‌ها مشکلی پیش نخواهد آمد.

کیبورد K68 کمپانی کورسیر با استاندارد IP32 که تا قبل از معرفی صفحه‌کلید BlackWidow Ultimate شرکت ریزر به عنوان یکی از بهترین کیبوردهای ضد آب جهان به شمار می‌رفت، اکنون با مدل جدیدی که از نورپردازی RGB بهره می‌برد دوباره وارد بازار خواهد شد. مدل K68 RGB نیز همچنان از استاندارد IP32 استفاده خواهد کرد که از نفوذ مایعات به داخل کیبورد و زیر دکمه‌های جلوگیری می‌کند و در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است.

K68 RGB

در این مدل از نوعی واشر لاستیکی استفاده شده است که ضمن حفاظت از کلیدهای Cherry MX Red در برابر آب، باعث می‌شود تا نور عبوری نیز به زیبایی در پس زمینه کلیدها پخش شده و چهره زیبایی به کیبورد ببخشد. البته باید توجه داشته باشید در صورتی که کیبورد به‌صورت کامل داخل آب قرار گیرد، تضمینی برای سالم ماندن آن وجود نخواهد داشت.

همانند تمامی کیبوردهای آرجی‌بی شرکت Corsair، مدل K68 RGB نیز از نرم‌افزار Corsair’s Utility Engine برای شخصی‌سازی در نورپردازی صفحه‌کلید، استفاده خواهد کرد. قیمت کیبورد کامپیوتر مذکور در بازار آمریکا ۱۲۰ دلار خواهد بود و از امروز در برخی خرده فروشی‌ها موجود است.


منبع Overclock 3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده