// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

آپدیت جدید بازی GTA Online اتومبیل جدیدی به آن اضافه می‌کند

کمپانی راک‌استار گیمز با انتشار بروزرسانی برای بازی GTA Online، اتومبیل جدیدی را به همراه تخفیف‌ها در دسترس کاربران قرار داد.

آپدیت‌های مکرر بازی GTA Online هنوز ادامه دارد و به سال ۲۰۱۸ نیز راه پیدا کرده است. در حالی که اولین آپدیت سال جاری میلادی به بزرگی محتویات پیشین نیست، اما راک‌ استار گیمز (RockStar Games) در آن به معرفی یک وسیله نقلیه جدید پرداخت و کاربران را از تخفیف‌ها و رویداد‌های آن با خبر کرد.

وسیله نقلیه جدید یک اتومبیل مسابقه‌ای است که با نام Annis Sevestra Sports Classic در بازی حضور پیدا کرده و هم اکنون از طریق Legendary Motorsport در دسترس قرار دارد. اتومبیل جدید ویژگی‌هایی نیز در خود جای داده است، طوری که کاربرانی که Avenger یا Mobile Operations Center در اختیار دارند، می‌توانند Sevestra را ارتقا دهند و سلاح‌هایی را روی آن تعبیه کنند.

اگر هنوز MOC را در خریداری نکرده‌اید، سازندگان موقعیت دیگری را برای کاربران در نظر گرفته‌اند و تا تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) آن را با تخفیف ۵۰ درصدی در دسترس کاربران قرار داد. در آن سو قیمت Coil Cyclonr و Grotti Visione نیز ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است. اتومبیل جنگی Ocelot Ardent، هلیکوپتر FH-1 Hunter، هواپیما P-45 Nokota و اتومبیل جنگی HVY APC نیز با کاهش قیمت ۲۰ درصدی همراه است. گفتنی است که تخفیف‌های یاد شده در حالی که برای خرید اعمال شده است، شامل ارزش مبادلات نیز می‌شود. در عکس زیر می‌توانید اتومبیل جدید را مشاهده کنید.
gta online

همانند همیشه سازندگان موقعیت دیگری برای کسب امتیاز بیشتر در بازی در نظر گرفته‌اند و کاربران می‌توانند تا تاریخ ۱۸ دی ماه با تجربه حالت‌های Adversary یعنی Slashers و Occupy از دوبرابر GTA$ و RP بهره‌مند شوند. Duel مسابقه جدید Premium Stunt Race به شمار می‌رود که به اتومبیل‌های کلاس Muscle محدود می‌شود و در آن سو در بخش Time Trial حالت Up n Atom به چشم می‌خورد. مسابقات Premium Race به کاربرانی که در سه جایگاه اول مسابقه را به پایان برسانند، GTA$ در نظر گرفته است و برای تمامی رانندگان سه برابر RP به ارمغان می‌آورد. در انتها کاربرانی که بتوانند در زمان معین شده حالت Time Trial را به پایان برسانند به آنها دلار جی‌تی‌ای و ‌آر‌پی تعلق می‌گیرد.

بازی GTA V در سال ۲۰۱۳ میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  کامپیوتر عرضه شد و سازندگان با انتشار آپدیت‌های مکرر برای بخش چند نفره آن کاربران بیشتری به خود جذب کردند. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی GTA Online به زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده