نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

فیلمبرداری فیلم Indiana Jones 5 از سال 2019 آغاز می‌شود

طبق خبرهای منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فیلم ایندیانا جونز ۵ (Indiana Jones 5) از سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

در سال ۲۰۱۲ و زمانی که والت دیزنی کمپانی لوکاس فیلم را خریداری کرد، این کمپانی صاحب مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) شد و تا به امروز سه فیلم از این مجموعه را تولید و منتشر کرده است که هر سه فیلم عملکرد بسیار درخشانی را در گیشه‌ها داشته‌اند. حال والت دیزنی به دنبال ادامه موفقیت خود با استودیوی لوکاس‌فیلم است و در نظر دارد تا مجموعه ایندیانا جونز (Indiana Jones)، دیگر مجموعه‌ی محبوب این استودیو را احیا کند و آن را به سالن‌های سینما بازگرداند. اگرچه طی سال‌های گذشته خبرهای متعددی در مورد ساخت یا عدم ساخت فیلم جدید این مجموعه شنیده می‌شد، اما در نهایت در سال ۲۰۱۶، استیون اسپیلبرگ، کارگردان چهار فیلم اول این مجموعه، برای کارگردانی دنباله جدید فیلم Indiana Jones قرارداد همکاری امضا کرد و همچنین اعلام شد که هریسون فورد برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش ایندیانا جونز، در فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان تقریبی شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 مشخص شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فیلم Indiana Jones 5 و بازسازی فیلم West Side Story (داستان وست ساید)، فیلم‌های بعدی استیون اسپیلبرگ خواهند بود و او امیدوار است که فیلمبرداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 از سال ۲۰۱۹ آغاز شود. طبق گفته منابع نزدیک به این پروژه، اسپیلبرگ و لوکاس‌فیلم در حال برنامه‌ریزی برای شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم در سال آینده میلادی هستند. در حال حاضر فیلم Indiana Jones 5 برای اکران در تابستان سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است و پس از آن، اسپیلبرگ به‌سرعت ساخت فیلم West Side Story را آغاز خواهد کرد.

Indiana Jones

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم Indiana Jones 5 وجود ندارد و تنها می‌دانیم که دیوید کپ، فیلمنامه‌نویس چهار قسمت قبلی فیلم Indiana Jones، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Indiana Jones 5 را نیز بر عهده دارد. همچنین شایا لابوف، بازیگر نقش مات ویلیامز، نیز قرار نیست در این فیلم بازگردد. علاوه بر این، جان ویلیامز نیز بار دیگر برای ساخت و نوشتن موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت. پیش از این ویلیامز کار ساخت موسیقی متن چهار فیلم قبلی این مجموعه را نیز بر عهده داشت. فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، فیلم بعدی اسپیلبرگ است که این فیلم در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۸ (۹ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. 

فیلم Indiana Jones 5 قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۱ خرداد ۱۳۹۹)‌ اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده