// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰

مرگبارترین تله‌های سری فیلم های اره

زومجی در تازه‌ترین تاپ فایو ویدیویی‌اش به سراغ فیلم Saw و تله‌هایش رفته. همان تله‌هایی که تماشای نحوه‌ی کار کردن‌شان، خیلی‌ها را زجر داده است.

سری فیلم های «اره» را می‌شود مجموعه‌ی مهمی دانست که جیمز وان با قسمت آغازین آن‌ها، یکی از بخش‌های بزرگ سینمای ترس در دنیای امروز را شکل داد. مجموعه‌ای که شاید هرگز موفقیت‌های قسمت آغازینش را تکرار نکرد اما آن‌قدر خشونت عریان و دیوانه‌واری داشت که برای آن‌هایی که وحشت‌های خون‌آلود را می‌پسندیدند، همیشه یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های ممکن برای سرگرم شدن بود. این وسط، تله‌های عجیب و غریب ‌Jigsaw که در آن‌ها مدام می‌شود مدل‌های هوشمندانه‌ای از نابود کردن وجودیت و بدن یک انسان را دید، همیشه اصلی‌ترین بازیگر این سری فیلم‌ها بوده‌اند. زومجی نیز به مناسبت عرضه‌ی نسخه‌ی با کیفیت تازه‌ترین فیلم این مجموعه‌ی سینمایی در اینترنت، به سراغ این تله‌ها رفته و آن‌ها را در تازه‌ترین تاپ فایو ویدیویی‌اش که هفته‌ی گذشته و به عنوان شکل‌دهنده‌ی دقایقی از دقیقه‌های اپیزود بیست و دوم «فریم» برای بار نخست تقدیم‌تان شد، رتبه‌بندی کرده است. آیتمی که اگر با خشونت و ترس‌های خون‌آلودی که ایده‌های مریضی دارند مشکل دارید، به شکل جدی توصیه می‌کنیم از تماشای آن پرهیز کنید و به سراغش نروید. اما اگر از آن طرفدارهای پروپا قرص Saw هستید، این گوی و این میدان؛ ورودتان، هیچ اشکالی ندارد.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

«فریم»، برنامه‌ی سینمایی و اختصاصی زومجی است که هر هفته چهارشنبه شب‌ها، تقدیم شما مخاطبان عزیز می‌شود. برنامه‌ای که برای دوست‌داران سینما و تلویزیون آفریده شده و سعی دارد مدام، به زوایای گوناگون و مهمی از دنیای این مدیوم‌ها نگاه بیاندازد و اگر هنر هفتم را دوست دارید، فکر می‌کنیم بتواند جذب‌تان کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده