// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵

معرفی فیلم های جشنواره فجر: عرق سرد

فیلم سینمایی عرق سرد که باران کوثری در آن نقش یک فوتبالیست را ایفا می‌کند، یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر سی و ششم است.

سهیل بیرقی که اولین تجربه سینمایی‌اش را با دستیاری کارگردان در فیلم سینمایی آدم، محصول سال ۱۳۸۵ کسب کرد، در سال ۱۳۹۴ توانست با فیلم «من» که از حضور بازیگران شناخته‌شده‌ای همچون لیلا حاتمی، امیر جدیدی، مانی حقیقی و بهنوش بختیاری بهره می‌برد، خود را به‌عنوان یکی از کارگردانان آینده‌دار مطرح کند. عرق سرد دومین فیلم کارنامه کاری سهیل بیرقی است که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن را نیز بر‌ عهده داشته است. این فیلم برای اولین بار در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

فیلم عرق سرد روایتگر افروز اردستانی با بازی باران کوثری بوده که کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. به دلیل گلزنی افروز اردستانی این تیم برای اولین بار توانسته به فینال مسابقات آسیایی راه پیدا کند، اما زمانی که او به قصد سفر به مالزی به فرودگاه مراجعه می‌کند، متوجه می‌شود که ممنوع الخروج شده است.

لیست بازیگران، عوامل، تصاویر و تیزر فیلم سینمایی عرق سرد در زیر قابل مشاهده است:

دانلود تیزر از آپارات

بازیگران: باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین العابدین، سحر دولتشاهی

سایر عوامل: کامران حجازی (مجری طرح و مدیر تولید)، امید شیرانگیز (برنامه ریز)، فرشاد محمدی (مدیر فیلمبرداری)، هدی صالح کرمانی (صدابردار)، ایمان امیدواری (طراح چهره پردازی)، شقایق طیبی (منشی صحنه)، محمدرضا کشمیری (دستیار اول کارگردان)، سینا قویدل (جلوه های ویژه کامپیوتری)، امیرحسین شجاعی (عکاس)، عماد طاهری (مدیر تدارکات)، محمد حیدرقلی (جانشین تولید)، مهدی داوری (تهیه کننده)

عرق سرد


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده