// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

بازی Rust به زودی از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود

بالاخره پس از گذشت چهار سال، بازی Rust در ماه فوریه از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد و به صورت رسمی روی استیم عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران بازی Rust بالاخره پس از گذشت چهار سال می‌توانند نسخه رسمی آن را تجربه کنند؛ زیرا، بازی Rust در ماه فوریه سال جاری (بهمن-اسفند) از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد و به صورت رسمی از طریق استیم روی کامپیوتر عرضه می‌شود.

در همین راستا استودیو Facepunch، سازنده بازی Rust، در این باره می‌گوید:

فکر نکنید که بازی ما کامل شده است؛ اگر نسخه ارلی اکسس بازی نبود، Rust در ماه فوریه عرضه می‌شد.

در این میان شاید سوال پیش آید که چرا سازنده‌ها بازی را از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهند کرد که تیم سازنده در این باره می‌گوید:

خارج شدن از حالت دسترسی زودهنگام، توسعه بازی را در حالت تعادل قرار می‌دهد. این گفته بدین معنا است که برای آینده بازی عجولانه تصمیم نخواهیم گرفت و محتویاتی را به صورت ماهانه از طریق آپدیت‌های مختلف برای بازی در نظر گرفته‌ایم.

پس از تاریخ ذکر شده، دو نسخه از بازی Rust در دسترس خواهد بود: اولین مورد، نسخه رسمی بازی است که آپدیت‌هایش به صورت ماهانه عرضه خواهد شد و دومین نسخه، حالت نسخه آزمایشی دارد که به صورت روزانه یا هر چند روز یک‌بار، آپدیت‌های مختلفی را دریافت می‌کند تا موارد متفاوت روی ساختار بازی آزمایش شود.

در آخر نیز مشخص شده که قیمت بازی از ۱۹.۹۹ دلار به ۳۴.۹۹ دلار تغییر پیدا می‌کند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده