// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

مجسمه‌ کاراکتر‌های بازی های پلی استیشن در حال ساخت است

کمپانی ThinkGeek با همکاری بخش پلی‌استیشن سونی، مجسمه‌های کاراکترهای بازی‌های God of War ،Bloodborn و غیره را در خط تولید قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ThinkGeek اعلام کرد که با همکاری سونی و پلی استیشن مجسمه‌هایی را که بر پایه کاراکتر‌های بازی‌های ویدیویی طراحی شده است، در خط تولید قرار داده است.

محصولات یاد شده در ThinkGeek، کمپانی‌ای که به فروشگاه گیم‌استاپ تعلق دارد، در حال ساخت است که شامل ۷ مجسمه می‌شود که هر یک به قد ۱۰ سانتی متر هستند. محصولات یاد شده که با نام Totaku Collection معرفی شده‌اند، شامل شکارچی از بازی ‌Bloodborne، کرش از سری Crash Bandicoot، کاراکتر بازی Parappa the Rapper، کریتوس از مجموعه God of War، کشتی فضایی Feisar FX350 از Wipeout، سکبوی از Little Big Planet و هیهاچی از بازی مبارزه‌ای Tekken می‌شوند. گفتنی است که مجسمه‌های معرفی‌شده با قیمت ۹.۹۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

از آنجا که این محصول شباهت‌های زیادی به مجسمه‌های Amiibo نینتندو دارد، باید گفت که این مجسمه‌ها از سیستم NFC بهره‌مند نیستند. با این حساب، گرچه کاربران نینتندو با نزدیک کردن مجسمه‌های آمیبو به کنسول‌های نینتندو می‌توانند از امتیازات و محتویاتی در بازی موردنظر برخوردار شوند، اما این موضوع برای مجسمه‌های جدید پلی‌استیشن صدق نمی‌کند. مجسمه‌های یاد شده به طور ثابت روی پایه‌ای تعبیه شده‌اند و بیشتر به‌عنوان آیتم‌های کالکتور عرضه می‌شوند.

در ادامه می‌توانید محصولات یاد شده را در بسته‌بندی آنها مشاهده کنید.

Totaku

فیگور‌های کمپانی ThinkGeek و سونی برای عرضه در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین‌ماه ۹۷) برنامه‌ریزی شده است و در فروشگاه‌های گیم‌استاپ در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین در تصاویر پایین می‌توانید مجسمه‌های یاد شده را بیرون از بسته‌بندی آنها مشاهده کنید.

Totaku

Totaku

Totaku

نظرات شما در مورد مجسمه‌های جدید سونی چیست؟ آن را با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده