// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

ترسناک‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون

در تازه‌ترین تاپ فایو ویدیویی زومجی، سری به دنیای سریال‌های تلویزیونی می‌زنیم و پنج سریال ترسناک برتر تاریخ از نگاه خودمان را معرفی می‌کنیم.

سریال‌های ترسناک، به سبب جسارت زیادی که در به تصویر کشیدن مفاهیم عجیب و داستان‌گویی‌های سیاه‌شان در میان شات‌هایی به یاد ماندنی را دارند، همیشه یکی از بخش‌های جداناشدنی تلویزیون برای مخاطبانی هستند که به دنبال تجربه‌های متفاوتی در دنیای جعبه‌ی جادویی می‌گردند. آثاری که دیوانگی، ترس، اغراق‌های دوست‌داشتنی و سکانس‌های بعضا خون‌آلودشان به این سادگی‌های از مغز بینندگان بیرون نمی‌روند. خلاصه برای آن‌هایی که تجربه‌های خاص و عمیق می‌خواهند، فراموش کردن این دسته از سریال‌ها، ناممکن به نظر می‌رسد. ما نیز در تازه‌ترین تاپ فایو ویدیویی‌مان که نخستین بار هفته‌ی گذشته و در قالب یکی از بخش‌های بیست و یکمین اپیزود برنامه‌ی سینمایی اختصاصی‌مان یعنی «فریم» منتشر شد، پنج سریال برتر ژانر وحشت از نگاه زومجی را رتبه‌بندی کردیم. آیتمی که هم‌اکنون می‌توانید به تماشای آن بنشینید و اگر ترسیدن را دوست دارید، از نگاه انداختن به آن پشیمان نمی‌شوید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

«فریم»، برنامه‌ی هفتگی و اختصاصی زومجی است که برای دوست‌داران هنر هفتم، ساخته و منتشر می‌شود. چهارشنبه شب‌های هر هفته، زومجی را باز کنید و در آن به دنبال قسمت تازه‌ی «فریم» بگردید، تا با یکدیگر نگاهی جامع و جذاب به زوایای گوناگون دنیای هنر هفتم بیاندازیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده