// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

نگاهی به تمامی نکات مخفی شده در تریلر جدید Ready Player One

تریلر دوم فیلم Ready Player One، ساخته‌ی جدید استیون اسپیلبرگ، ایستراگ‌های زیادی دارد و زومجی در این پرونده‌ی ویدیویی، آن‌ها را به زیر ذره‌بین می‌برد.

دنیای تازه‌ترین بلاک‌باستر Steven Spielberg، نمایش‌دهنده‌ی جهانی است که در آن آدم‌ها داخل یک پسا-آخرالزمان تمام‌ناشدنی به سر می‌برند و با روی سر گذاشتن هدست واقعیت مجازی‌ای که دارند، در ظاهر آواتارهای‌شان وارد دنیایی کامپیوتری می‌شوند. این وسط، آن‌چه که این جهان ویدیوگیمی را شکل داده، سرگرمی‌های عامه و شخصیت‌های شناخته‌شده‌ای هستند که یا کارتون‌های‌شان را دیده‌ایم یا کنترل‌شان در یک بازی ویدیویی بر عهده‌ی ما بوده است. خلاصه، دنیای مجازی ساخته‌شده در در Ready Player One، جایی برای رویارویی با آواتارهایی است که ظاهر کاراکترهای محبوب‌مان از مجموعه‌هایی سرگرم‌کننده و گوناگون را دارند. ما هم در تریلر دوم این فیلم دست به جست‌وجو زده‌ایم و در آیتمی جذاب که نخستین بار هفته‌ی گذشته و در قسمت هجدهم «فریم» منتشر شد، ایستراگ‌های نمایش تازه‌ی فیلم را پیدا کردیم. آیتمی که هم‌اکنون می‌توانید به تماشایش بپردازید و بعد از نگاه کردن به آن، ایستراگ‌های دیگری که خودتان موفق به پیدا کردن‌شان شده‌اید را با ما و کاربران زومجی، به اشتراک بگذارید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

«فریم»، برنامه‌ی هفتگی، ویدیویی و اختصاصی زومجی است که هر هفته چهارشنبه شب‌ها منتشر می‌شود و با نگاهی به زوایای گوناگون دنیای فیلم و تلویزیون، آیتم‌های ویدیویی جذاب و گوناگونی را تقدیم طرفداران هنر هفتم می‌کند. پس اگر سینما یا تلویزیون را دوست دارید، بهتر است تماشا کردن اپیزودهای تازه‌ی «فریم» را به تعویق نیاندازید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده