نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

سریال Bad Boys به تلویزیون‌ها خواهد آمد

بر اساس گزارش‌های جدید، شبکه NBC به‌تازگی ساخت قسمت آزمایشی نسخه سریالی و فرعی فیلم پسران بد (Bad Boys)، با بازی گابریله یونیون را در دستور کار قرار داده است.

با توجه به اینکه هنوز هیچ جزئیات و اطلاعات جدیدی درباره فیلم Bad Boys 3 (پسران بد 3) و پروژه تولید آن منتشر نشده، می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که همچنان هیچ پیشرفتی در آن اتفاق نیفتاده و همچنان در جهنم به سر می‌برد. با این حال این موضوع دلیل بر این نمی‌شود که کمپانی سازنده این مجموعه دست روی دست بگذارد و سراغ ساخت آثار دیگر نرود. چندی پیش در طی خبری مشخص شد که بخش تلویزیونی کمپانی سونی پیکچرز در حال ساخت یک سریال فرعی بر اساس مجموعه Bad Boys (پسران بد) با حضور گابریله یونیون بوده و این پروژه به شبکه‌های مختلف کابلی و دیجیتالی پیشنهاد شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه NBC به طور رسمی اعلام کرد که ساخت قسمت آزمایشی نسخه سریالی و فرعی فیلم پسران بد، با بازی گابریله یونیون را در دستور کار قرار داده است.

یونیون قرار است بار دیگر نقش مامور ویژه، سیدنی برنت، ملقب به سید را در سریال Bad Boys بازی کند. او در فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) این نقش را بازی کرده بود که در واقع خواهر شخصیت مارکوس برنت با بازی مارتین لارنس است. در داستان این سریال، سیدنی برنت سازمان مبارزه با موارد مخدر آمریکا (به اختصار DEA) را ترک کرده و حالا زندگی تازه‌ای را آغاز کرده است. او در این برهه از زندگی خود نقش یک کاراگاه اداره پلیس لس آنجلس را دارد. او در شغل جدید خود با نانسی مک‌کنا همکار شده است. مک‌کنا که یک مادر شاغل است، هیچ کمکی به سیدنی نمی‌کند، اما همانند فردی که در قفس به سر می‌برد همیشه به آزادی خیلی خوبی که سیدنی دارد حسادت می‌کند. این دو همکار کاملا در شیوه زندگی و رفتاری که در پیش گرفتند متفاوت هستند، اما اینگونه هم نیست که از نظر شغلی هم با هم متفاوت باشند؛ سیدنی و نانسی هر دو در رشته مربوط به خود که در آن فعالیت می‌کنند، در بالاترین درجه قرار دارند و از هم‌رده‌های خود بسیار موفق‌تر هستند.

Gabrielle Union

کار نوشتن فیلمنامه سریال Bad Boys که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، بر عهده برندون مارگولیس و برندون سونیر، نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال The Blacklist (فهرست سیاه)، خواهد بود. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست. یونیون بیشتر برای بازی در سریال Being Mary Jane (مری جین باش) شناخته شده است. اتفاقات این سریال قرار است در یک فیلم دو ساعته که سال آینده میلادی منتشر می‌شود، به پایان برسد. جری بروکهایمر و داگ بلگراد که تهیه‌کنندگی دو قسمت سری فیلم پسران بد را برعهده داشتند، به همراه جاناتان لیتمن و کریستی‌آن رید وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهند داشت.

فیلم Bad Boys در سال ۱۹۹۵ با بازی بازیگرانی چون ویل اسمیت، مارتین لارنس، تیا لئونی، تریسا رندل، چکی کاریو، جو پانتولیانو، فرانک جان هاگز، نستور سرانو، ژولیو اسکار مچوسو، جان سلی، مارگ هلگنبرگر، مایکل امپریولی و کریستوفر میچوم اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۶۵ میلیون دلار دست پیدا کند. فیلم Bad Boys II‌، دنباله این فیلم، نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شد و توانست به فروشی معادل با ۲۷۳ میلیون دلار برسد. در این فیلم بازیگرانی چون ویل اسمیت، مارتین لارنس، گابریله یونیون، پیتر استرمر، تریسا رندل، جو پانتولیانو، دی بردلی بیکر، اوتوی سانچز، جاون سدا، مایکل شنون، یول وازکوئز، هنری رالینز، جسیکا سوتا و جان سلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی)، فیلم بعدی مجموعه پسران بد است که در حال حاضر مراحل ساخت آن متوقف شده است. در اسفند سال گذشته، جو کارناهان اعلام کرد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد و اخیرا نیز این فیلم از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی سونی پیکچرز حذف شده است.

 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده