نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۳

تریلر جدید فیلم Super Troopers 2 منتشر شد

کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز تریلر جدید و خنده‌داری را از فیلم سربازان فوق‌العاده 2 (Super Troopers 2) با بازی برایان کاکس و جی چاندراسکار منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از اثر محبوب، کمدی، پر جمعیت و البته مورد انتظار کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز یعنی فیلم Super Troopers 2 (سربازان فوق العاده 2) منتشر شده است. این تریلر، بهترین ویدیویی است که تا به امروز از این اثر منتشر شده و توانسته به‌خوبی داستان مضحک و پوچی که فیلم سربازان فوق العاده 2 دارد را به تصویر بکشد. در این قسمت شخصیت‌های اصلی داستان ما یعنی مک، ثورنی، فاستر، ربیت و فاروا به کانادا سفر می‌کنند تا به نیروی پلیس سواره نظام کانادایی بپیوندند.

زمانی که آنها به کانادا سفر می‌کنند، ابتدا همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما وضعیت به همین صورت باقی نمی‌ماند و به‌سرعت همه چیز عجیب و غریب می‌شود. با تماشای تریلر زیر می‌توانید تا حدودی متوجه شوید که چه انتظاراتی می‌توانید از این اثر مورد انتظار و کمدی داشته باشید.

دانلود از آپارات

با این حال، طبق اطلاعاتی که وب‌سایت Indiegogo منتشر کرده، این فیلم در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) اکران خواهد شد که به طور رسمی هم وارد لیست آثار اکرانی کمپانی فاکس شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم در بهمن سال گذشته به پایان رسیده بود. فیلم Super Troopers 2 بخشی از برنامه Indiegogo است که در سال ۲۰۱۵ توانست بیش از ۴.۵ میلیون دلار بودجه دریافت کند. به نظر می‌رسد که این فیلم، بهترین فیلمی است که تا به امروز توسط این گروه ساخته شده و قرار است منتشر شود. فیلمنامه این اثر توسط پنج عضو از گروه کمدی‌نویس کمپانی Broken Lizard که تقریبا همیشه با هم همکاری می‌کنند یعنی جی چاندراسکار، کوین هفرنان، استیو لمی، پائول سوتر و اریک استولهانسکه نوشته شده که خودشان هم از بازیگران اصلی این اثر محسوب می‌شوند. فیلم سربازان فوق‌العاده 2 توسط خود جی چاندراسکار کارگردانی شده است. راب لو، لیندا کارتر، برایان کاکس و فرد سویج از جمله هنرمندانی هستند که در این اثر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Super Troopers (سربازان فوق‌العاده) با بودجه‌ای معادل سه میلیون دلار تولید شده و در سال ۲۰۰۱ به روی پرده رفته است. این فیلم موفق شد بیش از ۲۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده