// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۵

در ماه دسامبر ۲۰۱۷ یک و نیم میلیون دستگاه نینتندو سوییچ به فروش رسیده است

با توجه به آمار منتشر شده، نینتندو سوییچ در دسامبر ۲۰۱۷ توانسته است ۱.۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

در گذشته خبری منتشر شده بود که کنسول نینتندو سوییچ، در ماه دسامبر پرفروش‌ترین کنسول بوده است و حال با توجه به اخبار کنسول‌ های بازی، میزان فروش این کنسول هیبریدی مشخص شده است. کنسول نینتندو سوییچ توانسته در ماه دسامبر ۱.۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشد و سال ۲۰۱۷ را به‌خوبی پشت سر بگذارد. نکته‌ی جالب اینجا است که این رقم بیش از ۱۰ درصد فروش کلی نینتندو Wii U را به خود اختصاص داده که یک شکست برای نینتندو به‌حساب می‌آمد.

کنسول نینتندو سوییچ، تنها کنسول موفق نینتندو در ماه دسامبر ۲۰۱۷ نبود بلکه نینتندو 3DS نیز با توجه به آمار ماه دسامبر سال قبل، توانسته فروش خوبی را تجربه کند. کمپانی نینتندو در جریان یک بیانیه اعلام کرده:

خانواده نینتندو 3DS توانسته‌اند به فروش موفقیت آمیز خود ادامه داده و در ماه دسامبر ۲۰۱۷، بهترین فروش خود از سال ۲۰۱۴ تا به امروز را تجربه کنند. نسخه‌های متفاوت نینتندو 3DS، توانسته‌ است بیش از ۷۵۰ هزار دستگاه در آمریکا فروش داشته باشد که این رقم ۲۷ درصد بیشتر از دسامبر ۲۰۱۶ است. از طرفی میزان فروش ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ نینتندو 3DS سبب شده تا فروش کلی این کنسول به ۲۱ میلیون دستگاه در آمریکا برسد.

زمانی که میزان فروش این دو کنسول را با SNES Classic ترکیب می‌کنیم، می‌بینیم که کنسول‌های نینتندو روی هم ۲.۶ میلیون دستگاه فروش داشته‌اند. در کنار تمامی موارد ذکر شده، بازی Super Mario Odyssey، بازی Mario Kart 8 Deluxe، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و بازی Splatoon 2 به ترتیب در رتبه‌های سوم، چهارم، نهم و شانزدهم لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته‌اند و از میان بازی‌های نینتندو 3DS می‌توان به بازی Pokémon Ultra Sun و بازی Pokémon Ultra Moon اشاره کرد که در رده‌های سیزدهم و چهاردهم قرار گرفته‌اند.


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده