نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷

هر قسمت از مجموعه Fantastic Beasts در یک شهر متفاوت ساخته خواهد شد

عوامل تولید سری فیلم جانوران شگفت‌انگیز (Fantastic Beasts) به‌تازگی اعلام کردند که هر کدام از قسمت‌های این مجموعه قرار است در شهر‌های متفاوتی فیلمبرداری و ساخته شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون به‌تازگی مشخص شده که طرفداران جی کی رولینگ، به واسطه مجموعه پنج قسمتی Fantastic Beasts قرار است یک تور کوچک به دور دنیا داشته باشند. اینطور که مشخص شده، هر قسمت از این پنج قسمت (که در حال حاضر فقط سه قسمت آن باقی مانده) قرار است در یک شهر متفاوت فیلمبرداری و ساخته شود. در قسمت اول، اتفاقات داستان در شهر نیویورک اتفاق می‌افتاد و در قسمت بعدی هم قرار است شاهد ماجراجویی‌های جدیدی در شهر پاریس باشیم. به همین ترتیب، قرار است در هر قسمت ما یک شهر جدید را ملاقات کرده و شاهد ماجراجویی‌های جدید باشیم.

اگرچه سری فیلم‌های Harry Potter (هری پاتر) به طور کل در شهر لندن فیلمبرداری و ساخته می‌شد اما فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها) که در سال ۲۰۱۶ اکران شد، در شهر نیویورک ساخته شده بود. فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها که به موفقیت‌های زیادی هم دست پیدا کرد، سرآغازی شد برای تولید یک مجموعه پنج قسمتی که قرار است توسط خود جی کی رولینگ فیلمنامه آن نوشته شود. چندی پیش هم مشخص شده بود که قسمت دوم این مجموعه، Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرائم گریند والد) نام دارد و قرار است در شهر پاریس کشور فرانسه فیلمبرداری و ساخته شود.

گزارشگر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی مصاحبه‌ای را با دیوید ییتس کارگردان این مجموعه ترتیب داد. دیوید ییتس در طی این مصاحبه تایید کرد که سه قسمت دیگر از مجموعه فیلم باقی مانده است. او در مصاحبه اخیر خود اینگونه درباره مجموعه جادوگری خود صحبت کرد:

جو از همین حالا هم به ما گفته که قسمت بعدی این مجموعه قرار است در چه شهری فیلمبرداری شود. روند ساخت این مجموعه خیلی هیجان انگیز است. داستان این مجموعه یک داستان جهانی است. هرچه باشد مخاطبان این مجموعه از سرتاسر جهان هستند پس با توجه به این موضوع اگر ما سعی کنیم هر کدام از قسمت‌های این مجموعه محبوب را در شهر متفاوت و مختلف فیلمبرداری کنیم، خیلی هیجان‌انگیز و جالب خواهد بود.

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

اگرچه هیچکدام از عوامل تولید این مجموعه مخصوصا جی کی رولینگ و دیوید ییتس هیچ اطلاعاتی درباره اینکه مقصد بعدی این تیم کدام کشور و شهر خواهد بود را منتشر نکرده‌اند اما گزارشگر سایت اینترتینمنت ویکلی دلایلی دارد که با توجه به آنها اعلام کرده که به احتمال خیلی زیاد، مقصد بعدی تیم تولید، کشور آلمان خواهد بود؛ زیرا نشانه‌ها و علائم زیادی از جنگ جهانی دوم در داستان گریندل والد وجود دارد.

ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، زو کراویتز در نقش لیتا لسترنج، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش دامبلدور جوان، کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، برونتیس جودورافسکی در نقش نیکلاس فلامل، درک ریدل در نقش تراکویل تراورس، پاپی کربی تیچ در نقش رزیر، ولف راث در نقش اسپیلمن، ویکتوریا یتس در نقش بانتی، کورنل جان در نقش آرنولد گازمن و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ خواهد بود و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده