// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

بازی جدید سگا فردا معرفی می‌شود

کمپانی سگا پس از بروزرسانی سایتی که برای معرفی بازی جدید خود راه‌اندازی کرده است، از قهرمانان این بازی عکسی منتشر کرد.

چندی پیش کمپانی سگا با راه‌اندازی وب‌سایت جدیدی، شمارش معکوسی را برای معرفی بازی جدید خود در آن قرار داد. سایت یاد شده تا به امروز دو بار به‌روزرسانی شده است، طوری که عکس ثبت شده در سایت، چرخه شب و روز را نشان می‌دهد. اولین عکسی که در این سایت منتشر شد تخت پادشاهی را خالی نشان می‌داد که پس از آن در دومین عکس کاراکتری را دیدیم که با پیامی در تخت پادشاهی نشسته است و می‌گوید: «داناترین فرد از بین آنها تبدیل به خدا می‌شود». در آن سو عکس سوم تعدادی از کاراکتر‌های فانتزی را نشان می‌دهد و پس از آن پیام دیگری در صفحه نمایان می‌شود که می‌گوید: «فرد برگزیده شده، به همراه جنگجویان...». در ادامه می‌توانید تخت پادشاهی را که خالی از کاراکتر‌ها است مشاهده کنید و پس از آن به کاراکتر مذکور که در تخت پادشاهی نشسته است، نگاهی بیاندازید.

sega

sega

همچنین کلمه Senki در آدرس سایت دیده می‌شود که به معنی «تاریخچه جنگ» است. با توجه به معنی این کلمه و کلمات ژاپنی می‌توان احتمال داد که با یک بازی فاینال فانتزی مانند با سبک تاکتیکی و استراتژی روبرو خواهیم بود که در سبک JRPG (نقش‌آفرینی ژاپنی) طراحی شده است. البته تمامی اینها حدس و گمان است. با توجه به تصویر منتشر شده در این وب‌سایت هنوز مشخص نیست که آیا سبک هنری بازی همانند طراحی‌های عکس یاد شده خواهد بود یا خیر.

در ادامه می‌توانید عکسی را که در وب‌سایت بازی ثبت شده است، مشاهده کنید و نگاهی به قهرمانان آن بیاندازید. گفتنی است که شمارش معکوس این سایت نشان می‌دهد که بازی مذکور فردا که مصادف می‌شود با تاریخ ۲۹ دی ماه (۱۹ ژانویه) ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران معرفی می‌شود. با زومجی برای اطلاعات بیشتر پیرامون معرفی بازی جدید سگا همراه باشید.

sega

نظر شما در مورد بازی‌ جدیدی که قرار است سگا معرفی کند چیست؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده