نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۳

Nintendo Labo معرفی شد، تجربه بازی جدید با نینتندو سوییچ

نینتندو دقایقی پیش Nintendo Labo را معرفی کرد، روشی جدید برای بازی با سوییچ به وسیله‌ی کاردستی‌های مقوایی.

نینتندو همیشه به خلاقیت شهرت دارد و محصولی که امروز معرفی کرد، شباهتی به هیچ وسیله‌ای در دنیای بازی‌های ویدیویی ندارد. Nintendo Labo یک تجربه‌ی تعاملی برای کنسول نینتندو سوییچ و بنا بر گفته‌ی نینتندو، خط جدیدی از تجربه‌ی «بساز و بازی کن» است که ساخته‌های دستی مقوایی را با جادوی نینتندو سوییچ تلفیق می‌کند.

nintendo labo

Labo به دارندگان سوییچ این امکان را می‌دهد تا مدل‌های مقوایی از چیزهایی مثل پیانو، موتور یا طناب ماهیگیری بسازند که نینتندو آن‌ها را Toy-Con می‌نامد. با قرار دادن جوی‌کان‌ها داخل این مدل‌های مقوایی، کاربران می‌توانند بازی‌های خاصی را که برای هر آیتم طراحی شده تجربه کنند. Nintendo Labo در دو بسته عرضه می‌شود؛ بسته‌ی تنوع و بسته‌ی روبات. بسته‌ی اول شامل یک خانه، دو ماشین کنترلی، یک پیانوی ۱۳ دکمه‌ای، یک طناب ماهیگیری و یک موتور است و بازی‌های هر کدام از مدل‌ها را نیز در خود دارد. این بسته با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود. بسته‌ی دوم یک ربات کامل است که همراه با بازی مخصوص خود با قیمت ۸۰ دلار به فروش می‌رود.

نینتندو در مورد این تجربه‌ی جدید می‌گوید:

با هر بسته‌ی Nintendo Labo، گیمرها می‌توانند صفحات مجزای مقوایی را که به صورت اخصاصی برای پشتیبانی از سوییچ و جوی‌کان‌ها طراحی شده‌اند، به کاردستی‌هایی که توی‌کان نام دارند تبدیل کنند. هنگام ساخت توی‌کان‌ها می‌توانید روش کار این فناوری را کشف کنید و شاید حتی راه‌های جدید برای بازی با آن‌ها پیدا کنید!

نینتندو همچنین یک بسته‌ی مجزای استیکر و نوارهای رنگی برای شخصی‌سازی کاردستی‌های Nintendo Labo با قیمت ۱۰ دلار عرضه می‌کند. Nintendo Labo در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) عرضه می‌شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده