// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

بتا عمومی بازی Dragon Ball FighterZ دوباره برگزار می‌شود

فاز بتای بازی Dragon Ball FighterZ به دلیل ایرادات شبکه از صبح فردا به مدت ۲۴ ساعت دیگر برگزار خواهد شد.

بازی Dragon Ball FighterZ اخیرا فاز آزمایشی خود را پشت سر گذاشته است و در حالی که بازیکنان از روند بازی رضایت داشته‌اند متاسفانه بازی از مشکلات شبکه و ارتباطی رنج می‌برد که به همین دلیل برخی از بازیکنان در فاز آزمایشی آن موفق به تجربه کردن این بازی نشده‌اند. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به دلیل ایرادات یاد شده دوباره نسخه بتای این بازی مبارزه‌ای را که در استودیو آرک سیستم ورکز (Arc System Works) توسعه یافته است، از فردا صبح در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

نسخه بتای بازی Dragon Ball FighterZ برای ۲۴ ساعت دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. فاز آزمایشی عمومی این بازی فردا پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت تهران (۹ شب به وقت PST) آغاز می‌شود و تا جمعه ۲۹ دی‌ماه ساعت ۸:۳۰ صبح ادامه می‌یابد. اولین نسخه آزمایشی این بازی پیش‌تر برای کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند در دسترس قرار گرفت و پس از آن برای تمامی بازیکنان قابل دانلود شد. گفتنی است که نسخه آزمایشی‌ای که امروز معرفی شد هم برای عموم قابل دریافت است و دارندگان PS4 و Xbox One می‌توانند به طور آزادانه به تجربه آن بپردازند.

dragon ball fighterz

کمپانی باندای نامکو همچنین از بهبود سرور‌های بازی و از فراهم شدن تجربه بهتر برای کاربران در نسخه بتای پیش رو خبر داد. بازی Dragon Ball FighterZ در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن‌ماه) عرضه می‌شود و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار می‌گیرد. نسخه بتای این بازی که پیش‌تر برگزار شد شامل ۱۱ کاراکتر یعنی گوکو، وگتا، گوها، فریزا، سل، کید بو، کریلین، پیکولو، ناپا، اندروید ۱۸ و بروس می‌شد و تا آغاز فاز آزمایشی پیش رو باید منتظر بمانیم و از کاراکتر‌های حاضر در آن باخبر شویم. اگر از کاربران پی سی هستید و قصد دارید در فاز آزمایشی این بازی شرکت کنید در خبری می‌توانید سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را مشاهده کنید.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Dragon Ball FighterZ می‌توانید ویدیویی از آن را تماشا کنید که یکی از گزارشگران معروف ورزش‌های الکترونیک کامبو‌های کاراکتر‌ Tien را نشان می‌دهد و همچنین با مراجعه به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی می‌توانید خبر‌ها و تریلر‌های پیشین آن را مشاهده کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده