// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

جیم رایان نایب رئیس بخش سرگرمی های تعاملی سونی شد

جیم رایان، که در گذشته نیز وظایف مهمی را در بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی بر عهده داشت، به‌عنوان نایب رییس این کمپانی انتخاب شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی اعلام کرد که مدیر فروش جهانی و مدیر بخش اروپای سونی، یعنی جیم رایان، به‌عنوان نایب رییس کل بخش سرگرمی های تعاملی سونی (SIE) انتخاب شده است. با انتخاب رایان به‌عنوان نایب رییس بخش سرگرمی تعاملی سونی، اون می‌تواند در کنار جان کودرا، که مانند رایان اخیرا به‌عنوان مدیر SIE منصوب شده است،‌ برای گسترش برند پلی‌استیشن در سرتاسر جهان تلاش کند.

پس از انتصاب جیم‌ رایان به‌عنوان نایب رییس بخش سرگرمی کمپانی سونی، او در یک نشست خبری شرکت کرد و مثل گذشته تاکید داشت که هدف آن‌ها ارائه‌ی تجربه‌ای متفاوت به بازیکنان است که فقط روی پلی استیشن ممکن باشد. صحبت‌های رایان را در زیر می‌خوانید:

افتخار می‌کنم که به‌عنوان نایب رئیس بخش سرگرمی کمپانی سونی انتخاب شده‌ام. من از تجربه‌ای که در پلی‌استیشن اروپا و همچنین به‌عنوان مدیر بازاریابی جهانی پلی‌استیشن به‌دست آورده‌ام، برای کمک به جان کودرا استفاده خواهم کرد تا بتوانیم برند سونی را گسترش بدهیم. ما با یکدیگر و به کمک کارمندانمان، وظیفه‌ی ارائه تجربه‌ای متفاوت را داریم که فقط روی پلی‌استیشن ممکن باشد.

در ادامه نیز کودرا با انتشار بیانیه‌ای از جیم رایان حمایت و تجربه‌ی او را تحسین کرد. همچنین او در ادامه اضافه کرد که تیم جدید پلی‌استیشن،‌ تجارت بخش سرگرمی کمپانی سونی را به سطحی بالاتر ارتقا خواهد داد. صحبت‌های کودرا را در زیر مشاهده می‌کنید:

من خیلی خوشحالم که جیم رایان را به‌عنوان نایب رئیس در کنارم دارم. جیم بیش از دو دهه در کمپانی پلی‌استیشن تجربه داشته و از کارنامه‌ی خوبی نیز برخوردار است. از نقاط عطف کارنامه‌ی او می‌توان به عرضه‌ی موفق پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن VR اشاره کرد که او وظیفه‌ی مدیر بازاریابی جهانی‌اش را به عهده داشت. با دانش او درباره‌ی صنعت و تجارت بازی‌های ویدیویی و همچنین مطلع بودنش از روش کار کمپانی پلی‌استیشن، من مطمئن هستم که باعث ارتقای بخش سرگرمی کمپانی سونی به سطحی بالاتر خواهد شد.

جیم رایان ۲۲ سال گذشته را با کمپانی سونی و در پست‌های مختلفی گذرانده است. او از سال ۲۰۱۱ به‌عنوان مدیر بخش اروپای بخش سرگرمی سونی شروع به‌کار کرده و همچنین از سال ۲۰۱۶ وظیفه‌ی مدیریت بازاریابی جهانی این کمپانی را به عهده داشته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده