نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

تصویر جدیدی از فیلم Black Panther و Mary Poppins Returns منتشر شد

کمپانی والت دیزنی تصاویر جدیدی از محصولات خود در سال ۲۰۱۸ از جمله فیلم Black Panther و Mary Poppins Returns را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی تصاویر رسمی جدیدی از محصولات خود در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده است. ماه گذشته سرانجام کمپانی والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. با این حال، دیزنی در طول سال ۲۰۱۸ تلاش خواهد کرد تا روند این خرید تکمیل شود، اما حتی بدون دارایی‌های کمپانی فاکس قرن بیستم، والت دیزنی محصولات زیادی را برای سال ۲۰۱۸ تدارک دیده است. برخی از این تصاویر را پیش از این در تریلرها یا در گذشته مشاهده کرده بودیم، اما شاهد انتشار تصاویر جدیدی از فیلم‌هایی چون فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) و فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) نیز بوده‌ایم. در تصویر فیلم Black Panther، شاهد حضور شخصیت تی چالا ملقب به پلنگ سیاه، شوری (خواهر تی‌چالا) و ناکیا هستیم. در این تصویر به نظر می‌رسد که تی‌چالا به محل زندگی ام‌باکو ملقب به من ایپ که یکی از دشمنان اصلی تی‌چالا است، سفر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Black Panther

فیلم Black Panther به کارگردانی رایان کوگلر، برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، تصویر جدیدی از دنباله فیلم Mary Poppins (مری پاپینز) نیز منتشر شده است که در این تصویر شخصیت مری پاپینز با بازی امیلی بلانت به‌همراه شخصیت لین-منیول میراندا، حضور دارند و دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Mary Poppins Returns

فیلم Mary Poppins Returns به کارگردانی راب مارشال، برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. امیلی بلانت در نقش مری پاپینز، لین-منیول میراندا در نقش جک، بن ویشاو در نقش مایکل بنکس، امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس، جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی، کالین فرث در نقش ویلیام ودرال ویلکینز، دیک ون دایک در نقش آقای داوز جونیور و آنجلا لنسبوری در نقش بانوی بادکنکی، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، والت دیزنی اولین تصویر از لوگوی رسمی فیلم کریستوفر رابین (Christopher Robin) را منتشر کرده است. با این حال، انتظار می‌رود که به‌زودی اولین تصاویر رسمی و تریلر این فیلم منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Christopher Robin

فیلم Christopher Robin برای اکران در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده مارک فورستر، کارگردان فیلم World War Z (جنگ جهانی زد)، بوده است. ایوان مک‌گرگور در نقش کریستوفر رابین، هایلی اتول در نقش اولین رابین (همسر کریستوفر) و مارک گیتیس در نقش جایلز (رئیس کریستوفر)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Christopher Robin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جیم کامینگز، نیک محمد، براد گارنت، کریستن اندرسون-لوپز و وایات هال، نیز صداپیشگی شخصیت‌های خلق‌شده توسط کریستوفر رابین را در این فیلم بر عهده داشته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده