// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تصاویر جدید بازی Shadow of the Colossus قابلیت Photo Mode را نشان می‌دهد

استودیو ‌Bluepoint با انتشار تعدادی تصویر، از قابلیت‌های حالت جدید Photo Mode در نسخه بازسازی شده بازی Shadow of the Colossus خبر داد.

بازی Shadow of the Colossus یکی از آثار محبوب کنسول پلی‌ استیشن 2 است که در سال ۲۰۰۵ به دست کمپانی سونی عرضه شده است. در جریان کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2017 بود که سازندگان اعلام کردند قصد دارند با بهبود جلوه‌ها و گرافیک این بازی، نسخه‌ای بازسازی‌شده از آن را برای پلی‌ استیشن 4 توسعه دهند. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اطلاعاتی از ویژگی جدید این بازی یعنی حالت عکاسی را با مخاطبان در میان گذاشته‌اند.

کمپانی سونی با پستی که در وبلاگ پلی‌استیشن منتشر کرد از حالت جدید Photo Mode رونمایی کرد که در نسخه در حال ساخت بازی Shadow of the Colossus برای PS4 وجود خواهد داشت و به کاربران اجازه می‌دهد که از روند بازی خود تصاویری ثبت کنند.

مارک اسکلتون، کارگردان حاضر در استودیو بلو‌پوینت گیمز (Bluepoint Games)، در این پست جزئياتی از این حالت را با مخاطبان در میان گذاشت. به نقل از وی، سازندگان از همان مراحل اول توسعه نسخه بازسازی این بازی و در کنار بهبود‌ جلوه‌ها و بخش‌های دیگر فرآیند توسعه، روی این حالت کار کرده‌اند و به گفته آنها جلوه‌های این بازی به طور کامل از نو در حال ساخت است.

اسکلتون با اشاره به حالت Photo Mode گفت که این حالت «قدرت و انعطاف‌پذیری» زیادی را برای عکس گرفتن از روند بازی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همانند حالت‌های عکاسی بازی‌های دیگر، تنظیماتی برای عکاسی در این حالت تعبیه شده است که به‌عنوان مثال به کاربران اجازه می‌دهد که از زوایای مختلف از محیط بازی خود عکس بگیرند، تنظیمات رنگ را تغییر دهند و افکت‌های مختلف را روی تصویر اعمال کنند.

نسخه بازسازی‌شده بازی Shadow of the Colossus در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن‌ماه) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. برای آشنایی با حالت عکاسی در ادامه می‌توانید به تعدادی از تصاویر منتشر شده که قابلیت‌های این حالت را به رخ می‌کشد، نگاهی بیندازید و با افکت‌های یاد شده نیز آشنا شوید.

Shadow of the Colossus

همچنین در ادامه می‌توانید در ویدیویی که پیش‌تر منتشر شده، توضیحات سازندگان حاضر در استودیو بلوپرینت پیرامون توسعه بازی‌های قدیمی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد حالت عکاسی بازی Shadow of the Colossus با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده