نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

بازی جدید سگا با نام Two Point Hospital معرفی شد

سگا که مدتی است در حال نشان دادن گوشه‌هایی از بازی جدید خود است، بالاخره روز گذشته به طور کامل این بازی را با نام Two Point Hospital معرفی کرد.

مدتی است که Sega به طرق مختلف در حال نشان دادن گوشه‌هایی از بازی جدید خود است. بالاخره روز گذشته و در جریان جدیدترین اخبار بازی، این استودیو ژاپنی، با انتشار تریلری از بازی جدید خود که به نوعی دنباله معنوی بازی Theme Hospital است، رونمایی کرد. این بازی Two Point Hospital نام دارد و قرار است اواخر سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.

این بازی، توسط استودیو تازه تاسیس Two Point در کشور انگلستان ساخته خواهد شد. افراد این استودیو، از تعدادی از برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان سابق بازی‌های Theme Park ،Black & White و Fable تشکیل شده است. سگا و تو پوینت اعلام کردند که این بازی، پر از طنز، شخصیت و ارزش تکرار بالا است و طرفداران ژانر بازی‌های مدیریتی، از آن لذت بسیار زیادی خواهند برد. جان کلارک، نایب رئیس بخش انتشارات اروپای سگا، در این رابطه گفت:

ما بسیار مفتخر هستیم که ثمره شراکت خودمان با استودیوهای تو پوینت را به دنیا معرفی کنیم. هدف اصلی ما، پیدا کردن بهترین استودیوهای جدیدی است که با خط مشی سگا هم‌سو هستند تا بتوانیم بازی‌های جدید با پتانسیل را توسعه دهیم. جاه‌طلبی استودیوهای تو پوینت برای ساخت Two Point Hospital دقیقا هم‌سو با دید و بینش ما است و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا این بازی را اواخر سال ۲۰۱۸، عرضه کنیم.

بازی Theme Hospital در سال ۱۹۹۷ عرضه شد و شما در آن مدیریت یک بیمارستان را بر عهده داشتید. خود آن بازی، دنباله معنوی برای بازی Theme Park به حساب می‌آمد. این بازی‌ها، باعث بوجود آمدن بازی‌های مدیریتی مختلفی مانند Theme Aquarium، Sime Theme Park و SimCoaster شدند. در انتها می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده