نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷

شایعه: مرد عنکبوتی در فیلم Venom حضور خواهد داشت

طبق شایعات منتشر شده، شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، قرار است در فیلم ونوم (Venom) حضور داشته باشد.

از زمان تایید ساخت فیلم Venom (ونوم) در اردیبهشت امسال، شایعات متعددی در مورد حضور یا عدم حضور شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، در این فیلم منتشر شده است. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، ایمی پاسکال، تهیه کننده این فیلم تایید کرد که فیلم Venom قرار است بخشی از دنیای سینمایی مارول باشد، اما مدت کوتاهی بعد کوین فایگی، رئیس مارول استودیو اعلام کرد که شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، قرار نیست در فیلم Venom حضور داشته باشد و این فیلم نیز بخشی از دنیای سینمایی این کمپانی نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعه‌ جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه شخصیت مرد عنکبوتی قرار است در این فیلم حضور داشته باشد.

spider-man vs venom

اگر این شایعه درست باشد، علاوه بر فیلم Venom، می‌توان انتظار داشت که اتفاقات فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) که پیش از این اعلام شده بود که یک فیلم مستقل خواهد بود، در دنیای سینمایی مارول جریان داشته باشد. جان اشنپ، خبرنگار وب‌سایت کولیدر، در برنامه ویدیویی این وب‌سایت اطلاعات جدیدی را از فیلم Venom منتشر کرد و مدعی شد که شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، قرار است در این فیلم در کنار تام هاردی حضور داشته باشد. او گفت که از منابع نزدیک و بسیار معتبری این اطلاعات را دریافت کرده است. او گفت:

مرد عنکبوتی قرار است در فیلم Venom حضور داشته باشد. در چندین ماه گذشته ما شنیده‌ایم که چگونه سونی اتفاقات این فیلم‌ها را از هم جدا کرده است و فیلم مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است، اما دیگر فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دیگری جریان دارند. با این حال، همه چیزی که اکنون من می‌توانم بگویم این است که مرد عنکبوتی، منظورم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند است، در فیلم Venom حضور دارد.

spider-man and venom

او در ادامه اضافه کرد که نباید انتظار حضور پر رنگی از شخصیت مرد عنکبوتی در فیلم Venom داشته باشیم، اما هالند قرار است با لباس مرد عنکبوتی در این فیلم حضور داشته باشد. در ادامه اشنپ اطلاعات بیشتری را به اشتراک می‌گذارد و مدعی شد که هالند در واقع طی دو روز و پیش از شروع رسمی فیلمبرداری این فیلم، با تام هاردی و روبن فلیشر، کارگردان این فیلم، در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Venom حضور داشته و صحنه‌های شخصیت مرد عنکبوتی در این فیلم، فیلمبرداری شده است. همچنین گفته می‌شود که هالند قرار است بین فیلم‌های مارولی سونی با فیلم‌های دنیای سینمایی مارول ارتباط برقرار کند و او قرار است حضور مشابه‌ی را نیز در فیلم Silver and Black داشته باشد.

در حال حاضر مشخص نیست که نقش هالند در فیلم Venom چقدر مهم و تاثیر‌گذار خواهد بود، اما اشنپ نظریه‌ای دارد مبنی بر اینکه ماجراجویی مرد عنکبوتی در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) احتمالا باعث خواهد شد که ادی براک به سیمبیوت دست پیدا کند. با این حال، این خبر در حال حاضر تنها یک شایعه است و هنوز مارول یا سونی به این خبر واکنش رسمی نداشته‌اند. با این وجود، بسیاری اعتقاد دارند که شایعات حضور مرد عنکبوتی در فیلم Venom تنها بخشی از برنامه تبلیغاتی سونی است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده