نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

Far Cry 2 و دو بازی دیگر به Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند

طبق اعلام مایکروسافت، بازی‌های Far Cry 2، Driver: San Francisco و Sniper Elite V2 از طریق قابلیت Backward Compatibility برای ایکس‌باکس وان منتشر شده‌اند.

اواخر سال ۲۰۱۷ مایکروسافت اعلام کرد که دیگر تا سال ۲۰۱۸، بازی جدیدی به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه نمی‌کند. حال با آغاز سال ۲۰۱۸، اولین گروه از بازی‌های ایکس باکس 360 که به لطف این قابلیت برای Xbox One منتشر می‌شوند، معرفی شده‌اند و شاهد اضافه شدن سه بازی بزرگ به جمع بازی‌های این ویژگی هستیم.

بر این اساس، کاربران ایکس‌باکس وان از امروز می‌توانند سه بازی Far Cry 2 ،Driver: San Francisco و Sniper Elite V2 را از این طریق روی کنسول خودشان تجربه کنند. هر سه این بازی‌ها، آثار مشهور و خوبی هستند و مخصوصا Far Cry 2 در زمان خودش یکی از بازی‌های جهان‌باز عالی به شمار می‌رفت. در صورتی که دیسک این بازی‌ها را داشته باشید، با قرار دادن آن در کنسول و سپس دانلود چندین فایل، قادر به تجربه بازی‌ها خواهید بود. در غیر این صورت، می‌توانید نسخه دیجیتالی بازی‌ها را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید.

در سال ۲۰۱۷، تقریبا ۱۵۰ بازی جدید به سرویس Backward Compatibility اضافه شدند و در اواخر این سال، این بازی‌ها شامل آثار اولین کنسول ایکس‌باکس نیز می‌شدند. البته بازی‌های این کنسول با سرعت کم‌تری به این سرویس اضافه خواهند شد و بیش‌تر شاهد بازی‌های ایکس‌باکس 360 خواهیم بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده