// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

آپدیت جدید بازی PlayerUnknown's Battlegorunds برای کامپیوتر منتشر شد

آپدیت جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds با محوریت رفع مشکلات نسخه کامپیوتر منتشر شد.

چندی پیش خبری منتشر شد حول اینکه به‌زودی آپدیت بازی PlayerUnknown's Battlegrounds با محوریت رفع باگ‌های نسخه PC منتشر خواهد شد و حال، با توجه به اخبار بازی منتشر شده، امروز به‌روزرسانی جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفت. با اینکه آپدیت عرضه شده به بزرگی اولین آپدیت بازی در ماه دسامبر نیست ولی برخی از باگ‌های آزاردهنده بازی را حذف کرده است.

اولین مورد، بهینه‌سازی کلاینت بازی است که سبب شده عملکرد بازی زمانی که بازیکن‌ها وارد بازی می‌شوند بهتر شود. در زمانی که همه بازیکنان در کنار یک دیگر در محیط شبیه‌سازی بازی قرار می‌گیرند، قطعا تیراندازی و حرکت کردن‌ها عواملی هستند که اگر بازی بهینه نباشد یا عملکرد خوبی از خود نشان ندهد، با مشکل مواجه شده و بازیکنان نمی‌توانند تجربه‌ی لذت بخشی را کسب کنند.

در ادامه دو باگ بازی نیز رفع شده است؛ در جریان اولین باگ بازی PlayerUnknown's Battlegrounds شخصیت شخصی‌سازی شده بازیکنان ناگهان سر جای خود می‌ایستاد و هیچ کاری انجام نمی‌داد و دومین باگ، مربوط به زمانی بود که در حالت Replay رخ می‌داد و به‌نظر می‌رسید شخصیت شما به صورت خود کار حرکت می‌کند.

درانتها استودیو پابجی کورپ (PUBG Corp، سازنده و ناشر بازی PlayerUnknown's Battlegrounds) اعلام کرده که درآینده اخبار بیشتری حول محتویات آینده این بازی منتشر خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده