// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تاریخ عرضه بسته‌های الحاقی بازی Assassin's Creed Origins اعلام شد

کمپانی یوبیسافت تاریخ عرضه بسته‌های الحاقی و سایر محتویات بازی Assassin's Creed: Origins را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌ سافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Assassin's Creed Origins) لیست تاریخ عرضه بسته‌های الحاقی این بازی را مشخص کرد. با توجه به لیست منتشر شده، اولین بسته الحاقی بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ سه بهمن ماه (۲۳ ژانویه) و با قیمت ۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و The Hidden Ones نام دارد. بسته الحاقی ذکر شده، بازیکن را به چهار سال پس از وقایع داستان اصلی برده و اعلام شده که وقایع داستانی، حول The Brotherhood می‌چرخد. همچنین کاربران می‌توانند حداکثر لول خود را از ۴۰ به ۴۵ برسانند.

در بسته الحاقی The Curse of Pharaohs که دومین بسته الحاقی بازی به‌حساب می‌آید، بازیکن به سراغ ماجراجویی در مصر باستان خواهد رفت؛ جایی که باید وارد تبس، یکی از شهرهای مصر باستان شده و علت بیماری‌ای که در آن منطقه فراگیر شده است پیدا کنید. بسته الحاقی ذکر شده، ۱۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و در ماه مارس عرضه خواهد شد. همچنین در این بسته میزان سطح شما از ۴۵ به ۵۵ خواهد رسید و در طول انجام مراحل داستانی، فرعون‌های مصر باستان را نیز ملاقات خواهید کرد.

دیگر محتوای بازی Assassin's Creed Origins، در واقع یک حالت جدید است که در گذشته نیز خبر آن منتشر شده بود. حالت Discovery Tour بازی به شما اجازه می‌دهد که آزادانه به‌عنوان یک شهروند عادی در مصر باستان به گشت و گذار پرداخته و اطلاعات زیادی در مورد این کشور و تمدن تاریخی کسب کنید. حالت Discovery Tour در تاریخ یک اسفندماه (۲۰ فوریه) برای بازی Assassin's Creed Origins منتشر می‌شود و آن را می‌توانید به‌طور جداگانه با قیمت ۱۹.۹۹ دلار هم برای پی سی خریداری کنید.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، اگر سیزن‌پس بازی را خریداری کرده باشید، تمامی محتویات را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده