نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Night in the Woods برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو اینفینیت فال رسما بازی Night in the Woods را برای نینتندو سوییچ تایید کرد که به‌زودی منتشر خواهد شد.

بدون شک یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۷، بازی Night in the Woods، ساخته استودیو Infinite Fall بود. این بازی که داستان یک گربه را روایت می‌کند، مخصوصا از حیث داستانی کیفیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل هم مورد استقبال عالی منتقدین قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که Night in the Woods به‌زودی برای نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

به طور دقیق‌تر، بازی Night in the Woods در تاریخ ۱۲ بهمن (۱ فوریه) روی کنسول نینتندو منتشر می‌شود و ۲۰ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه سوییچ همچنین شامل تمام محتویات اضافه‌شده به بازی در آپدیت Weird Autumn نیز خواهد بود؛ محتویاتی مثل دیالوگ‌ها و ماموریت‌های جانبی جدید که بازی را بیش از پیش جذاب می‌کنند.

بازی Night in the Woods ابتدا برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر شد و پس از مدتی، روی ایکس باکس وان نیز در دسترس قرار گرفت. این بازی در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی Night in the Woods به شرح زیر است:

بازی Night in the Woods اثری است که از داستانی بسیار عالی و عمیق بهره می‌برد و از طرفی در زمینه گیم‌پلی خیلی حرفی برای گفتن ندارد و این المان بیش‌تر وسیله‌ای برای پیشبرد داستان بازی است. با این حال داستان در این بازی آنقدر عالی است که همواره گیمر را کنجکاو نگه می‌دارد و در صورتی که درگیر آن شوید، دل کندن از بازی کار بسیار دشواری است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده