// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی House of the Dead: Scarlet Dawn برای دستگاه‌ های آرکید معرفی شد

کمپانی Sega از نسخه جدید سری بازی‌های آرکید House of the Dead با نام House of the Dead: Scarlet Dawn رونمایی کرد.

بازی House of the Dead یکی از بازی‌های نسل قدیمی کمپانی سگا است که برای دستگاه‌های آرکید توسعه یافته است. حال سازندگان پس از یک دهه سکوت در مورد این بازی در جریان اخبار بازی اعلام کردند که نسخه جدیدی از آن با نام House of the Dead: Scarlet Dawn در دست ساخت قرار دارد و برای عرضه در ژاپن برنامه‌ریزی شده است.

کمپانی سگا اعلام کرد که بازی یاد شده که همانند نسخه‌های پیشین در سبک شوتر طراحی شده است، باری دیگر برای دستگاه‌های آرکید توسعه می‌یابد. به نقل از سازندگان، دستگاه آرکید این بازی به طور آزمایشی از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ ژانویه (۲۹ دی الی ۱ بهمن ماه) ‌در مجموعه Akihabara واقع در شهر توکیو قرار داده می‌شود.

به نقل از گزارشی که فامیتسو منتشر کرده و سایت Gematsu آن را به اشتراک گذاشته است، بازی House of the Dead: Scarlet Dawn در موتور‌ بازی‌سازی Unreal Engine 4 توسعه یافته است و قصد دارد همانند نسخه‌های پیشین، کاربران را پای دستگاه‌های آرکید بکشد تا به تجربه یکی دیگر از بازی‌های House of the Dead بپردازند. سازنگان همچنین از وجود دشمنان بیشتر در این بازی خبر داده‌اند طوری که در اظهارات خود وعده داده‌اند که تعداد دشمنان حاضر در این بازی در نسخه‌های پیشین دیده نشده است.

در کنار روند گیم‌پلی همیشگی که شامل در دست گرفتن سلاح و نشانه‌گیری به سمت زامبی ها می‌شود سازندگان در دستگاه آرکید، ویژگی‌های جدیدی را نیز جای داده‌اند که شامل توپ‌‌های هوایی و صندلی‌های لرزشی می‌شود که به گفته آنها قصد دارد که حال‌و‌هوای ترسناکه را به بازیکنان وارد کند و آنها را در دنیای زامبی‌ها غرق کند.

بازی House of the Dead: Scarlet Dawn در هفته‌های آتی در ژاپن عرضه می‌شود و گفتنی است که سازندگان در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون راه‌یابی دستگاه آرکید و بازی مذکور در نقاط دیگر منتشر نکرده‌اند. برای آشنایی با محیط بازی در ادامه می‌توانید به تصاویر منتشر شده از این بازی و پلتفرم آن نگاهی بیاندازید.

house of the dead

نظرات خود را در مورد این بازی و دستگاه آرکید آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده