// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۶

تریلر گیم پلی جدید بازی Monster Hunter World روی پلی استیشن 4

کمپانی Capcom تریلر جدیدی از بازی Monster Hunter World منتشر کرد که گیم پلی بازی را روی پلی‌استیشن 4 نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom) باری دیگر تریلر جدیدی از بازی Monster Hunter World منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی را روی پلی استیشن 4 نشان می‌دهد.

در ویدیوی جدید، هدایت کاراکتر بازی را کارگردان آن یعنی یویا توکودا بر عهده گرفته است. در آن سو برایان آیرز، مدیر برند Monster Hunter در اروپا، با صدای جذابش داستانی را در ویدیو روایت می‌کند که توانسته است فضای خاصی به ویدیو ببخشد. در تریلر جدید می‌توانیم به محیط جدیدی به نام Rotten Vale نیز نگاهی بیندازیم و همانطور که از نام آن پیدا است، سراسر محیط جدید را جسد موجودات و هیولاها فرا گرفته است و در آن منطقه خونینی را شاهد هستیم.

اولین موجودی که در تریلر جدید می‌بینیم Rodabaan نام دارد و پس از آن شاهد حضور هیولای دیگری با نام Odogaron هستیم که در حالی که جثه کوچک‌تری نسبت به هیولای پیشین دارد اما به نقل از گوینده ویدیو در بالای زنجیره غذایی دنیای این بازی قرار دارد. همچنین در صحنه‌های دیگر، ویدیو درگیری دو موجود یاد شده را به نمایش قرار داد.

پس از آن کاراکتر اصلی بازی را می‌بینیم که به واسطه Challenge Mantle که یک آیتم رنگی است، می‌تواند Odogaron را گمراه کند و مسیر حرکت آن را تغییر دهد و او را به لانه Great Girros بکشاند. گفتنی است که زره و سلاحی که در ویدیو مشاهده می‌کنید برای اولین بار به نمایش گذاشته شده است و از آنجا که همانند آیتم‌های پیشین براق و درخشان نیست شاید کمی دیرتر نظرمان را به خودش جلب کند.

در مطالب دیگر می‌توانید تریلر گیم‌پلی Monster Hunter World را که در جریان نمایشگاه Paris Games Week 2017 منتشر شد، تماشا کنید و در آن سو به تریلر‌های زره‌ها و شکار Tobi Kadachi نگاهی بیندازید. کپکام شهریورماه گذشته از نسخه دیلاکس و کالکتور بازی Monster Hunter World نیز رونمایی کرده بود.

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن‌ماه) در تمامی مناطق منتشر می‌شود و به دست کاربران ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 می‌رسد. گفتنی است که نسخه پی سی این بازی با تاخیر منتشر می‌شود و در تاریخ نامشخصی از پاییز سال آینده به دست کاربران می‌رسد. ضمنا کاربران PS4 این بازی می‌توانند در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی‌ماه) نسخه بتای عمومی Monster Hunter World را تجربه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد ویدیوی جدید این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده