نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

بوکسور رومانیایی نقش پسر ایوان دراگو را در فیلم Creed 2 بازی خواهد کرد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد فلورین مانتینو، بوکسور رومانیایی قرار است نقش پسر ایوان دراگو را در فیلم Creed 2 بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش پسر ایوان دراگو در فیلم کرید 2 (Creed 2) رسما انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت TrackingBoard منتشر کرده، فلورین مانتینو، بوکسور رومانیایی ملقب به Big Nasty، قرار است نقش پسر ایوان دراگو را در دنباله فیلم Creed (کرید) بازی کند. سیلوستر استالونه، بازیگر نقش راکی بالبوآ با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این خبر را تایید کرد و به مانتینو نیز تبریک گفت. طبق اطلاعاتی که این وب‌سایت منتشر کرده، مانتینو قرار است در رینگ بوکس با شخصیت آدونیس کرید با بازی مایکل بی جردن، مبارزه کند. گفته می‌شود که مانتینو با الهام گرفتن از پدرش به ورزش بوکس روی آورده که یکی از دلایل انتخابش برای این نقش نیز همین موضوع بوده است. استیون کیپل جونیور که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Land (سرزمین) با بازی جرج لندبورگ جونیور، شناخته شده است، کارگردانی فیلم Creed 2 را بر عهده خواهد داشت.

Florian Munteanu

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Creed 2 نیز بر عهده چئو هوداری کوکر، سازنده سریال Luke Cage (لوک کیج) و سیلوستر استالونه بوده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۶ یا فروردین ۱۳۹۷) در شهر فیلادلفیا آغاز شود. پیش از این استالونه تایید کرده بود که دولف لاندگرن قرار است بار دیگر در نقش ایوان دراگو بازگردد و به ایفای نقش بپردازد و احتمالا این بار فرزند او در یک مبارزه خونین با آدونیس کرید در رینگ بوکس شرکت خواهد کرد. نظریه‌های متفاوتی در مورد داستان و اتفاقات فیلم Creed 2 وجود دارد، اما این فیلم احتمالا داستانی مشابه با فیلم Rocky IV (راکی ۴) خواهد داشت یا حتی این امکان وجود دارد که این فیلم برداشتی از فیلم The Godfather Part II (پدر خوانده ۲) نیز باشد و انتظار می‌رود که در فیلم Creed 2 شاهد فلش‌بک‌هایی به گذشته و زمان مرگ آپولو کرید باشیم.

علاوه بر مانتینو، مایکل بی جردن در نقش آدونیس کرید، سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوآ، تسا تامپسون در نقش بیانکا و دولف لاندگرن در نقش ایوان دراگو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Creed 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در سال ۲۰۱۵، فیلم Creed به روی پرده‌های سینما رفت و با وجود اینکه بودجه ساخت این فیلم تنها ۴۰ میلیون دلار بود، اما فیلم Creed موفق شد بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این فیلم با واکنش بسیار مثبت منتقدان نیز روبه‌رو شد. با این حال، کوگلر به علت کارگردانی فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، نتوانست کارگردانی فیلم Creed 2 را بر عهده داشته باشد. 

فیلم Creed 2 قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده