نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

شایعه: ساخت بازی‌ های جدید لگو توسط کمپانی برادران وارنر

به‌تازگی شایعات جدیدی مبنی بر ساخت دو بازی LEGO INCREDIBLES 2 و LEGO DC Villains توسط کمپانی برادران وارنر به راه افتاده است.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) سال‌هاست که به ساخت بازی‌‌های لگویی از روی مجموعه‌های محبوب‌مان مشغول است؛ از مجموعه جنگ ستارگان گرفته تا آثار محبوب کمپانی‌های دی‌ سی و مارول. حالا با توجه به شایعاتی که به‌تازگی به‌راه افتاده، گویا این کمپانی قصد دارد دو بازی جدید را به مجموعه‌های بازی‌های لگو اضافه کند.

اولین اثر بازی LEGO Incredibles 2 است که از روی انیمیشن موفق و محبوب The Incredibles محصول کمپانی پیکسار ساخته خواهد شد. طبق این شایعات داستان این بازی با قسمت دوم انیمیشن The Incredibles که قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خردادماه ۹۶) اکران شود در ارتباط خواهد بود. اگرچه خبر ساخت این بازی را نه کمپانی دیزنی تایید کرده و نه کمپانی پیکسار، اما اطلاعات فاش شده در این صفحه به «انتشار یک بازی معرفی نشده از محصولات کمپانی پیکسار» اشاره داشته است. 

اما بازی لگویی دوم گویا هنوز عنوان مشخصی هم ندارد، چرا که شایعات از این بازی با نام‌های مختلفی مثل LEGO DC Villains و LEGO DC Supervillains نام برده است. با توجه به همین نام‌ها هم می‌توان پی برد که این بازی قرار است به‌طور کامل به ویلن‌های دنیای دی‌سی بپردازد. با این‌که اطلاعات موثقی از این بازی منتشر نشده، اما طبق همین شایعات گویا قرار است در این بازی شاهد حضور ویلن‌های محبوب دنیای دی‌سی مانند هارلی کوئین، جوکر و لکس لوتر باشیم. 

از آن‌جایی که کمپانی TT Games تا به حال تعداد زیادی از بازی‌های LEGO مانند سری‌ بازی‌های LEGO Star Wars را ساخته، شایعات از احتمال ساخت این دو بازی جدید توسط همین کمپانی خبر می‌دهند.  

انتظار می‌رود بازی LEGO Incredibles 2 هم‌زمان با اکران فیلم Incredibles 2 یعنی در همان خردادماه ۹۶ منتشر شود. این در حالی است که طبق ادعای دو منبع مختلف برای انتشار بازی LEGO DC Villains شاید ناچار باشیم بیش‌از یک‌سال منتظر بمانیم. درنهایت فراموش نکنید این اخبار همگی شایعه هستند و هنوز منبع موثقی این اخبار را تائید نکرده است.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده