// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

پنج سریال برتر سال ۲۰۱۷ از نگاه کاربران گوگل

در جدیدترین تاپ فایو ویدیویی زومجی، سری به آمار منتشرشده توسط گوگل می‌زنیم و سریال‌هایی را معرفی می‌کنیم که بیشتر از مابقی، توسط کاربران جست‌وجو شده‌اند.

بعضی از آثار دنیای تلویزیون، به سبب شخصیت‌پردازی عالی، قصه‌گویی‌های به یاد ماندنی یا حتی ایجاد کردن بحث‌های زیادی مابین مخاطبان‌شان، بیشتر از دیگر سریال‌ها درون ذهن بینندگان می‌روند. آثاری که مخاطبان دوست دارند راجع به آن‌ها بخوانند، بنویسند، نام‌شان را در اینترنت جست‌وجو می‌کنند، درباره‌شان به بحث با یکدیگر می‌پردازند و نتیجه‌ی همه‌ی این‌ها در کنار یکدیگر نیز می‌شود آن که وقتی گوگل پس از پایان سال آمار سرچ‌هایش را منتشر می‌کند، می‌بینیم در بالاترین جایگاه‌های این لیست قرار دارند. سریال‌هایی که غالب آن‌ها جذب‌تان می‌کنند و ما در تازه‌ترین تاپ فایو ویدیویی‌مان که نخستین بار هفته‌ی گذشته و لابه‌لای دقایق بیستمین اپیزود «فریم» منتشر شد، به آن‌ها پرداخته‌ایم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

اگر سینما را دوست دارید، به دنیای تلویزیون علاقه‌مند هستید و دل‌تان تماشای برنامه‌ای هفتگی، اختصاصی و شکل‌گرفته بر پایه‌ی پرداختن به زوایای گوناگون این دو مدیوم را می‌خواهد، چهارشنبه شب‌ها زومجی را باز کنید و به تماشای «فریم»، برنامه‌ی مفصل و جذاب‌مان برای طرفداران هنر هفتم بنشینید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده