// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

همکاری باب ادنکیرک و فیلمنامه نویس John Wick در فیلمی اکشن

باب ادنکیرک در فیلم اکشن هیچکس (Nobody) با فیلمنامه ای از دریک کولستاد، به عنوان بازیگر و تهیه کننده حضور خواهد داشت.

باب ادنکیرک، بازیگر نقش جیمی مک‌گیل/ ساول گودمن در سریال‌های بریکینگ بد (Breaking Bad) و بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul)، علاوه بر نقش آفرینی در فیلم هیچکس (Nobody) محصول کمپانی اس تی ایکس اینترتینمنت (STX Entertainment)، تهیه کنندگی این اثر را نیز بر عهده خواهد داشت. دریک کولستاد که نگارش فیلمنامه‌ی سه گانه جان ویک (John Wick) را در کارنامه دارد، فیلمنامه‌ی Nobody را نیز خواهد نوشت. ادنکیرک این فیلم را به همراه شریک خود، مارک پروویسیرو از طریق کمپانی ادنیک- پروویسیرو (Odenkirk-Provissiero) و با همکاری برادن افترگود (Hell or High Water)٬ دیوید لیچ (Deadpool 2)٬ چاد استاهلسکی (John Wick)، کلی مک‌کورمک (Atomic Blonde) و خود دریک کولستاد تهیه کنندگی خواهد کرد و درو سایمون و کیت ورهوف نیز از طرف STX بر مراحل تولید نظارت خواهند داشت.

Nobody روایتگر داستان یک مردی عادی است که پس از مشاهده‌ی اذیت و آزار چند زن توسط گروهی از اراذل و اوباش، به دفاع از آنها پرداخته و افراد مهاجم را پس از درگیری، روانه‌ی بیمارستان می‌کند. او در ادامه در می‌یابد که یکی از این اوباش، برادر رئیس مافیای مواد مخدر آن منطقه است که حالا قصد انتقام گرفتن از وی را دارد.

https://variety.com/2018/film/news/bob-odenkirk-producing-starring-action-thriller-nobody-1202662168/

دریک کولستاد

کمپانی STX Entertainment که در مارس سال ۲۰۱۴ تأسیس شد، کار خود را از سال ۲۰۱۵ با تولید دو فیلم هدیه (The Gift) و راز در چشمانشان (The Secret in Their Eyes) آغاز کرد و در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، با ساخت فیلم‌هایی نظیر ایالت آزاد جونز (The Free State of Jones)، فضای میان ما (The Space Between Us)، والرین و شهر هزار سیاره (Valerian and the City of a Thousand Planets)، آستانه هفده ‌سالگی (The Edge of Seventeen) و بازی مالی (Molly's Game)، میزان تولیدات خود را به شکل قابل توجهی افزایش داد. از جمله فیلم‌های STX در سال جدید می‌توان به دو اثر کمدی گرینگو (Gringo) با بازی شارلیز ترون و ست روگن و احساس زیبایی می‌کنم (I Feel Pretty) با بازی امی شومر و میشل ویلیامز اشاره کرد.

باب ادنکیرک ۵۵ ساله، از چهره‌های پرکار سینما و تلویزیون در سال‌های اخیر به حساب می‌آید. او به تازگی در فیلم پست (The Post) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در نقش بن هیگ باگدیکیان، روزنامه نگار واشنگتون پست ظاهر شده که این اثر هم‌‌اکنون در سینماهای آمریکا و سایر نقاط جهان در حال نمایش است. هنرمند فاجعه (The Disaster Artist) به کارگردانی جیمز فرانکو٬ دیگر فیلم به نمایش درآمده با بازی ادنکیرک است که با واکنش بسیار خوب منتقدان همراه شد. او که در دنیای تلویزیون بیشتر با بازی در نقش شخصیت ساول گودمن در دو سریال مطرح شبکه AMC به شهرت رسیده است، در سال ۲۰۱۴ در فصل نخست سریال فارگو (Fargo) به ایفای نقش پرداخت.

Bob Odenkirk

ادنکیرک علاوه بر بازیگری، در زمینه‌ی کارگردانی و فیلمنامه نویسی نیز سابقه‌ای طولانی دارد. او برای نخستین بار در اواخر دهه ۹۰، یکی از قسمت‌های سریال مستر شو به همراه باب و دیوید (Mr. Show with Bob and David) را کارگردانی کرد و در ادامه پس از ساخت فیلم تلویزیونی آینده نزدیک (The Near Future)، کمدی تحسین شده‌ی ملوین برای صرف شام می‌رود (Melvin Goes to Dinner) را روانه‌ی سینماها کرد. بزن بریم زندان (Let's Go to Prison)، برادران سالومون (The Brothers Solomon) و جوان و خوشتیپ: شبی با جف گارلین (Young and Handsome: A Night with Jeff Garlin)، دیگر فیلم های کارگردانی شده توسط ادنکیرک هستند. او در زمینه‌ی فیلمنامه نویسی و همچنین نگارش متن برنامه‌های تلویزیونی، سابقه‌ای طولانی‌تر دارد و به واسطه برنامه‌های پخش زنده شنبه شب (Saturday Night Live) و نمایش بن استیلر (The Ben Stiller Show)٬ در سال‌های ۱۹۹۱ و ۱۹۹۳ دو مرتبه جایزه امی بهترین نویسندگی را از آن خود کرده است.

 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده