نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

شایعه: فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز بخشی از دنیای سینمایی دی سی نخواهد بود

طبق شایعات منتشر شده، فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز، قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی دی سی، ملقب به DCEU باشد.

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت)، اولین حضور بن افلک در دنیای سینمایی دی‌سی (DC) بود. او نقش بروس وین ملقب به بتمن را در این مجموعه بر عهده دارد و برای دومین بار در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نقش بتمن را در این دنیای سینمایی بازی کرد. علاوه بر این، افلک حضوری کوتاه و افتخاری را نیز در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) داشته است. با این حال، افلک قرار بود علاوه بر بازی در نقش بتمن، کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل این شخصیت را نیز بر عهده داشته باشد، اما در بهمن سال گذشته، افلک رسما از کارگردانی این فیلم انصراف داد. پس از این اتفاق، شایعات زیادی مبنی بر کناره‌گیری افلک از نقش بتمن شنیده شد. اسفند سال گذشته، کمپانی برادران وارنر مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، را رسما به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن و جانشین افلک، انتخاب و معرفی کرد.

Matt-Reeves

گفته می‌شود که مت ریوز در نظر دارد تا سه گانه جدید فیلم Batman را تولید و منتشر کند و همچنین در نظر دارد تا از بازیگر جدیدی به‌جای افلک در نقش بتمن استفاده کند. طبق شایعه‌ای که در ماه آبان منتشر شد، جیک جیلنهال گزینه اول و محبوب ریوز برای نقش شوالیه تاریکی است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعات جدیدی از آینده فیلم مستقل جدید شخصیت بتمن منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت BatmanonFilm منتشر کرده، فیلم The Batman قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی باشد و اتفاقات این فیلم قرار است کاملا خارج از دنیای سینمایی دی‌سی جریان داشته باشد. این وب‌سایت تاکید کرد که در حال حاضر این خبر تنها یک شایعه است و درست یا نادرستی آن هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که ریوز در نظر دارد تا از یک بازیگر دیگر در نقش بتمن استفاده کند.

همچنین به نظر می‌رسد که فیلم The Batman به کارگردانی ریوز قرار است راه مشابه فیلم مستقل شخصیت جوکر (Joker) به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی و کارگردانی تاد فیلیپس (کارگردان فیلم The Hangover)، را طی کند که این فیلم قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی باشد و حتی قرار است از یک بازیگر دیگر به‌جای جرد لتو، بازیگر فعلی نقش جوکر در DCEU، در نقش جوکر در این فیلم استفاده شود. با این حال، این به معنای پایان کار افلک در دنیای سینمایی دی‌سی نیست. در حال حاضر افلک حداقل برای یک فیلم دیگر با برادران وارنر قرارداد دارد و گفته می‌شود که برادران وارنر در نظر دارد تا از افلک در فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) یا فیلم Flashpoint (فلش‌پوینت) استفاده کند.

Batman in Justice League

با این حال، برادران وارنر در تلاش است تا فیلمبرداری و تولید فیلم Suicide Squad 2 و فیلم Flashpoint تا اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز شود. گفته می‌شود که شانس حضور افلک برای حضور در فیلم Flashpoint و هم‌بازی شدن با ازرا میلر، بسیار بیش از فیلم Suicide Squad 2 است. با وجود این، حضور افلک در هر یک از این دو فیلم می‌تواند آخرین حضور او در دنیای سینمایی دی‌سی باشد. با این حال، فیلم The Batman، فیلم Suicide Squad 2 و فیلم Flashpoint در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارند و انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم‌ها را تایید و اعلام کند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده