// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

کلایو اوون در فیلم Gemini Man به کارگردانی انگ لی، به ویل اسمیت پیوست

کلایو اوون در فیلم Gemini Man به کارگردانی انگ لی، در نقش منفی داستان در برابر ویل اسمیت قرار خواهد گرفت.

کلایو اوون، بازیگر انگلیسی دنیای سینما و تلویزیون، در فیلم جدید کمپانی‌های اسکای دنس (Skydance Media) و پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) تحت عنوان Gemini Man به کارگردانی انگ لی به ایفای نقش خواهد پرداخت. پیش از این حضور ویل اسمیت در نقش اصلی این اثر قطعی شده بود.

داستان فیلم Gemini Man درباره‌ی یکی از ماموران پا به سن گذاشته‌ی آژانس امنیت ملی با نام هنری است که در آستانه‌ی بازنشستگی از طرف سازمان هدف مرگ قرار می‌گیرد. او در ادامه درمی‌یابد کسی که برای کشتن وی آمده، یک نسخه‌ی جوان‌شده و تکامل‌یافته از خودش است که قرار است جایگزین وی شود. اسمیت در این اثر در دو نقش حضور خواهد یافت.

هنوز اطلاعات خاصی درباره‌ی نقش اوون در Gemini Man منتشر نشده است، ولی به نظر می‌رسد که او نقش منفی اصلی داستان را ایفا خواهد کرد. برخی منابع آگاه به ورایتی خبر داده‌اند که تاتیانا مازلانی، مری الیزابت وینستد و الیزابت دبیکی، سه گزینه‌ی انگ لی برای ایفای نقش زن اصلی فیلم هستند و او طی هفته‌های آتی، با هر سه‌ی این بازیگران دیدار خواهد داشت و یکی از آنها را بسته به شرایط کار، برای نقش مورد نظر خود انتخاب خواهد کرد.

مازلانی و وینستد، هر دو فیلمنامه را خوانده و برای ایفای نقش تست داده‌اند. دنی یکی از ماموران آژانس است که سعی دارد تا به هنری کمک کند. الیزابت دبیکی، دیگر بازیگری است که برای ایفای این نقش شانس خواهد داشت. پروسه‌ی انتخاب بازیگر نقش دنی به‌زودی به پایان می‌رسد و [نتیجه] به طور رسمی به طرفداران معرفی خواهد شد.

Gemini Man

دیوید الیسون به همراه جری بروکهایمر، دان گرینجر و دانا گلدبرگ، تهیه‌کنندگی Gemini Man را بر عهده خواهند داشت و دان مورفی و چاد اومان نیز تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

دیوید بنیاف (Game of Thrones)، جاناتان هنزلی (Jumanji)، دارن لمکه (Jack the Giant Slayer)، استیون جی ریول (Pawn Sacrifice)، اندرو نیکول (Lord of War) و کریستوفر ویلکینسون (Pawn Sacrifice) نویسندگانی هستند که هر کدام در مقاطعی مختلف به نگارش فیلمنامه‌ Gemini Man پرداخته‌اند.

کلایو اوون که در سال میلادی گذشته، تنها در فیلم والرین و شهر هزار سیاره (Valerian and the City of a Thousand Planets) به کارگردانی لوک بسون به ایفای نقش پرداخته بود، در سال جاری فیلم‌های متعددی را بر پرده‌ی سینماها خواهد داشت. او در حال حاضر درام آندورا (Andorra) به کارگردانی فرد شپیسی و تریلر علمی-تخیلی انان (Anon) به کارگردانی اندرو نیکول را در مراحل پس از تولید دارد و در آینده‌ای نزدیک نیز به همراه بازیگرانی نظیر آنا د آرماس، جوئل کینمان و رزاموند پایک در فیلمبرداری درام جنایی سه ثانیه (Three Seconds) به کارگردانی آندری دی استفانو حضور خواهد یافت. اوون همچنین در فیلم اوفلیا (Ophelia) به کارگردانی کلر مک‌کارتی که برداشتی متفاوت از تراژدی هملت، اثر شکسپیر است در نقش کلادیوس، عموی هملت به بازی پرداخته که این اثر، هفته‌ی آینده به نمایش درخواهد آمد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به دیزی ریدلی در نقش اوفلیا، نائومی واتس در نقش گرترود، تام فلتون در نقش لائرتز و جورج مک‌کی در نقش هملت اشاره کرد.

Clive Owen

انگ لی به‌زودی کار تولید فیلم Thrilla in Manila را آغاز خواهد کرد که داستان آن درباره‌ی مبارزه‌ی تاریخی محمد علی کلی و جو فریزر برای دستیابی به مقام قهرمانی بوکس سنگین وزن جهان در شهر مانیل فیلیپین است و لی آن را به صورت سه‌بعدی و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید خواهد ساخت. شایعه شده که ری فیشر، در این فیلم نقش محمد علی را ایفا خواهد کرد و ایفای نقش فریزر هم بر عهده‌ی دیوید اویلوو خواهد بود، اما با توجه به حضور احتمالی اویلوو در نقش دیگر اسطوره‌ی بوکس جهان، شوگر ری رابینسون در فیلم (Sweet Thunder)، بعید است که او راضی به بازی در نقش فریزر شود.

طبق اعلام کمپانی اسکای‌دنس، Gemini Man در تاریخ چهارم اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) روانه‌ی پرده‌ی سینماها خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده