// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

داستان فیلم Cruella با بازی اما استون احتمالا در لندن سال 1979 روایت خواهد شد

Omega Underground گزارش داده که اتفاقات فیلم Cruella به کارگردانی الکس تیمبرز و با بازی اما استون در لندن سال ۱۹۷۹ رقم خواهد خورد و فرهنگ پانک و موسیقی پانک راک پس‌زمینه داستان خواهد بود.

در سال‌های اخیر کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) به صورت جدی به سراغ ساخت نسخه‌ی لایو اکشن انیمیشن‌های محبوب خود رفته که این تصمیم، موفقیت‌های مالی بسیاری را هم برای آنها به ارمغان آورده است. برای مثال در سال ۲۰۱۷ فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast) به کارگردانی بیل کاندن، با فروش جهانی ۱ میلیارد و ۲۶۳ میلیون دلار، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال را به خود اختصاص داد. فیلم کروئلا (Cruella) نیز نمونه‌ای جدید از بازگشت دیزنی به انیمیشن‌های کلاسیک خود است که قرار است با شرح ماجرای شخصیت کروئلا دویل، به پیش‌زمینه‌ی انیمیشن مشهور صد و یک سگ خالدار (One Hundred and One Dalmatians) بپردازد.

اما استون که سال گذشته به واسطه‌ی نقش‌آفرینی در فیلم لا لا لند (La La Land) به کارگردانی دیمین شزل، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد، نقش شخصیت کروئلا دویل را بر پرده‌ی سینماها تصویر خواهد کرد. الکس تیمبرز، سازنده‌ی سریال موتسارت در جنگل (Mozart in the Jungle) نیز در نخستین تجربه‌ی سینمایی خود، کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد گرفت. استیو زیسیس (Togetherness)، کلی مارسل (Saving Mr. Banks)، جز باترورث (Spectre) و الین بروش مک کنا (The Devil Wears Prada) فیلمنامه‌نویسان کار هستند و اندرو گان (Bedtime Stories) به همراه خود مک کنا، به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهند داشت.

Cruella

فیلم Cruella فرصت همدردی مخاطبان را با شخصیت کروئلا دویل فراهم خواهد کرد و همچنین درک بهتر این موضوع که چرا او در ادامه، مسیر جنون را در پیش گرفته و به شخصیتی شرور تبدیل می‌شود

وبسایت خبری Omega Underground به‌تازگی گزارش داده که اتفاقات فیلم Cruella در لندن سال ۱۹۷۹ رقم خواهد خورد و فرهنگ پانک و همچنین موسیقی پانک-راک نیز، پس‌زمینه داستان خواهد بود. بدین ترتیب، سرنوشت کروئلا دویل نیز که در عرصه‌ی مد و طراحی لباس فعالیت می‌کند، به طور ویژه‌ای با این فرهنگ گره خواهد خورد. البته این موضوع فعلا فقط در حد شایعه است، ولی به هر حال، تماشای یکی از شخصیت‌های شرور آثار فانتزی همچون کروئلا در دنیای واقعی و آمیخته شدن وی با فرهنگ نیمه‌ی دوم دهه ۷۰ انگلستان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. به احتمال فراوان فیلم Cruella فرصت همدردی مخاطبان را با شخصیت کروئلا دویل فراهم خواهد کرد و همچنین درک بهتر این موضوع که چرا او در ادامه، مسیر جنون را در پیش گرفته و به شخصیتی شرور تبدیل می‌شود. در این راه، حضور بازیگر توانایی همچون اما استون که قادر است تا طیف گسترده‌ای از احساسات را به تصویر بکشد و زمینه برقراری ارتباط بین مخاطبان و کروئلا را به وجود آورد نیز بدون شک، در جذاب‌تر شدن کار نقشی کلیدی را ایفا خواهد کرد.

emma stone

شخصیت کروئلا دویل برای نخستین بار توسط نویسنده‌ی بریتانیایی، دودی اسمیت در قالب رمان صد و یک سگ خالدار خلق شد و در ادامه با نمایش انیمیشن One Hundred and One Dalmatians به‌عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های شرور دیزنی لقب گرفت. این شخصیت، با نیت استفاده از پوست توله سگ‌های خالدار برای تهیه‌ی پالتوهای گران قیمت، همواره به فکر به تله انداختن آنها است. پیش از این، دیزنی در سال ۱۹۹۶ اقدام به ساخت نسخه‌ی لایو اکشن 101 Dalmatians کرد که این اثر پس از نمایش به فروش جهانی ۳۲۰ میلیون دلار دست یافت و همین عامل، زمینه‌ی ساخت قسمت دوم آن را تحت عنوان 102 Dalmatians در سال ۲۰۰۰ فراهم کرد. در این دو فیلم، گلن کلوز ایفای نقش شخصیت کروئلا را بر عهده داشت که به واسطه‌ی نقش‌آفرینی خود، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب هم شد.

Cruella

اما استون ۲۹ ساله به‌تازگی بازی در فیلم محبوب (The Favourite) را به کارگردانی یورگوس لانتیموس به اتمام رسانده است. این درام تاریخی به ماجراهای قرن هجدهم میلادی همزمان با حکومت ملکه آن بر بریتانیا و رابطه‌ی وی با سارا چرچیل، همسر دوک مارلبرو اشاره دارد. استون در این فیلم نقش دختر جوانی به نام ابیگیل را بازی می‌کند که پس از ورودش به دربار، رابطه‌ی آن و سارا را به خطر می‌اندازد و خودش تبدیل به محبوب ملکه می‌شود. در این فیلم بازیگران دیگری همچون الیویا کلمن، نیکولاس هولت، جو آلوین و ریچل وایس به ایفای نقش پرداخته‌اند. از دیگر برنامه‌های آینده‌ی استون می‌توان به صداپیشگی در انیمیشن کرودها ۲ (The Croods 2) و حضور در سریال مانیاک (Maniac)، محصول بخش تلویزیونی پارامونت (Paramount Television) و نت فلیکس (Netflix) اشاره کرد.

کمپانی دیزنی هنوز زمان آغاز فیلمبرداری Cruella و همچنین تاریخ نمایش آن را اعلام نکرده است.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده